دولت آمریکا امروز به فلاکت افتاده است

نوبخت گفت: آمریکا که خبیث‌ترین دولت دنیا شناخته می شود تصمیم داشت تا مانع جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی شود اما نه تنها نقشه شوم آن محقق نشد بلکه امروز خود به فلاکت افتاده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدباقر نوبخت» امروز (سه‌شنبه ۲۴ تیر) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی این استان که در سالن ابن سینای رحمتیه برگزار شد، اظهار داشت: دولت آمریکا در سال های اخیر شدیدترین و بی‌رحمانه ترین تحریم‌ها را علیه ایران به کار گرفت اما اقتصاد ایران راه خودش را می‌رود و هنوز پابرجا است.

 

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه  بودجه ادامه داد: دولت تلاش کرد تا در این مدت با مدیریت منابع موجود، برنامه‌های کشور را پیش ببرد و در این میان منابع مربوط به حقوق کارکنان، بازنشستگان و سایر امور عمرانی و توسعه ای کشور را تامین کرده است.

 

نوبخت در ادامه از استخدام سه هزار نیروی کار با اولویت نیروهای قراردادی و شرکتی خبر داد و گفت: این موضوع در کاهش نرخ بیکاری بسیار موثر است.

 

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه  بودجه خاطرنشان کرد: در کنار توجه به مسائل اقتصادی و عمرانی، دولت به مسائل فرهنگی نیز توجه دارد.

 

نوبخت به طرح های جهش تولید استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: 46 طرح این استان با تامین اعتبار بیش از 22 هزار میلیارد ریال می تواند اشتغال بیش از 12 هزار نفر را در این استان فراهم کند.

 

وی، راه اندازی نهضت مسکن محرومین را از اقدامات شاخص دولت در این حوزه برشمرد و افزود: امروز یک هزار و 500 واحد در این استان افتتاح می شود و احداث یک هزار واحد دیگر نیز آغاز می شود.

 

نوبخت خاطرنشان کرد: اولویت احداث مسکن با خانواده های زیرپوشش کمیته امداد است.

 

کد خبر 949321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha