افتتاح مرکز مجهز به دستگاه های روز دنیا برای تمرین آسیب دیدگان ورزشی در فارس

باشتی گفت: مرکزی مجهز به دستگاه های روز دنیا برای پس از درمان آسیب دیدگان ورزشی در فارس آماده افتتاح و بهره برداری است که برای بازگشت به تمرین در نوع خود در کشور بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «کاوه باشتی»، امروز (سه شنبه 24 تیر) در دیدار صمیمانه با مدیر کل جدید ورزش و جوانان فارس گفت: ارتقای سطح آموزش از موفقیت های هیئت پزشکی ورزشی فارس است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی فارس افزود: خوشبختانه با استفاده از آموزش و تبلیغات، امروز نگاه جامعه ورزشی به هیئت پزشکی ورزشی از بیمه ورزشی فراتر رفته است و تصمیم این هیئت آشنایی بیشتر جامعه با کارکردها و توانمندی های هیئت پزشکی ورزشی استان است.

وی اضافه کرد: با تلاش های انجام شده شرایطی در هیئت ایجاد شده که قهرمانان و ملی پوشان ورزشی در حوزه درمان، دغدغه ای نداشته باشند.

باشتی از فراهم شدن مرکزی مجهز به دستگاه های روز دنیا برای پس از درمان آسیب دیدگان ورزشی در فارس خبر داد و عنوان کرد: این مرکز بازگشت به تمرین که در نوع خود در کشور بی نظیر است، آماده افتتاح و بهره برداری است.

وی تاکید کرد: هیئت پزشکی ورزشی فارس پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی است و همیشه در کنار جامعه و مردم بوده تا زمینه سلامت بیشتر جامعه را فراهم کند.

گفتنی است در این جلسه، رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان انتصاب «عباس حاجی زاده» را به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان فارس موجب خرسندی و مایه پیشرفت ورزش استان دانست.

 

کد خبر 949355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha