برگزاری  دوره تابستانه کانون نورالهادی به صورت مجازی

باغبانی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین ضرورت پرداختن به موضوعات تربیتی، با تصمیم شورای کانون نورالهادی بنا شد دوره‌های تابستانه کانون به صورت مجازی برگزار شود.

«محمدرضا طالب‌باغبانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی برنامه‌های حضوری در مساجد و همچنین ضرورت اهمیت پرداختن به موضوع تربیتی، با تصمیم شورای کانون نورالهادی، بنا شد دوره‌های تابستانه کانون به صورت مجازی برگزار شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالهادی اهواز ادامه داد: این دوره‌ها شامل موضوعات اعتقادی، اخلاقی، دینی و مهارتی خواهد بود که از ابتدای مرداد به اجرا درخواهد آمد.

 

وی با بیان اینکه دوره مقدماتی مهارتی اکنون در حال برگزاری است افزود: با راه‌اندازی کانالی در پیام‌رسان گپ آموزش‌های تدوین، فوتوشاپ و ... به اعضا در حال انجام است که پس از پایان دوره مقدماتی دوره تکمیلی نیز برگزار خواهد شد.

 

باغبانی از برگزاری یک رزمایش بزرگ در سطح کلانشهر اهواز خبر داد و اضافه کرد: این رزمایش در سه محور توزیع بسته‌های ارزاق، اشتغال‌زایی و حمایت از کادر درمان درگیر با ویروس کرونا برگزار می‌شود که به‌منظور اجرای این رزمایش خیرین مبالغ مختلفی را اهدا کردند.

 

کد خبر 949360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha