پرداخت بیش از ۱۱۹ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد فارس

بدری گفت: با یاری خدا و همکاری کمیته امداد استان و کمک بنیاد مستضعفان، مبلغ بیش از ۱۱۹ میلیارد ریال به عنوان وام قرض الحسنه ودیعه مسکن در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس که مستاجر هستند قرار می گیرد.

«محمد بدری» از آغاز پرداخت وام ودیعه مسکن و اجاره خانه به مددجویان کمیته امداد فارس خبر داد و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: کمیته امداد بر اساس وظیفه حمایتی خود نیاز به مسکن مددجویان تحت حمایت را مورد توجه قرار داده و با استفاده از امکانات بودجه ای دولتی و کمک های مردمی و خیران با تمام توان در راستای رفع این نیاز تلاش می کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس افزود: برکات و ثمرات یک کار خیر ممکن است تا سال های سال ادامه یابد و با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و عدم توان نیازمندان در تامین هزینه برای خرید یا احداث مسکن، کمیته امداد امام خمینی (ره) توجه ویژه ای به بحث تهیه ودیعه مسکن و اجاره مسکن مددجویان دارد.

وی اعلام کرد: با یاری خدا و همکاری کمیته امداد استان و کمک بنیاد مستضعفان، مبلغ بیش از 119 میلیارد ریال به عنوان وام قرض الحسنه ودیعه مسکن در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس که مستاجر هستند قرار می گیرد.

بدری ادامه داد: در کنار این مبلغ همچنین 21 میلیارد ریال نیز به عنوان کمک هزینه اجاره مسکن به مددجویان مستاجر پرداخت خواهد شد و در حال حاضر بیش از 6 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس در سطح استان و به ویژه شهرهای بزرگ، مستاجر هستند که نیاز به ودیعه و اجاره مسکن دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس با تاکید بر حفظ کرامت انسانی مددجویان گفت: کمیته امداد فارس بر اساس اولویت بندی و حفظ کرامت و عزت نفس مددجویان استان به آنها وام و اجاره مسکن پرداخت می کند که اجاره مسکن به صورت بلاعوض و کمک هزینه به آنها تعلق می گیرد.

بدری تاکید کرد: امیدواریم که با مشارکت خیران بتوانیم مشکل مسکن مددجویان استان به ویژه خانواده های ایتام را رفع کنیم.

کد خبر 949645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha