توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی در فاز دوم کمک به خانواده‌های نیازمند مبتلا به کرونا در آبادان

موسوی از توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی در فاز دوم طرح کمک به خانواده‌های نیازمند مبتلا به کووید ۱۹ در شهرستان آبادان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۸۰۰ بیمار سرپایی از سوی ستاد اجرایی مبارزه با کرونا ویروس در آبادان رصد و شناسایی شدند.

«سید زین‌العابدین موسوی» ظهر امروز (چهارشنبه 25 تیر) در حاشیه فاز دوم طرح کمک‌های معیشتی به خانواده‌های بیماران کرونایی نیازمند آبادان که در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: تاکنون بیش از 800 بیمار سرپایی توسط ستاد اجرایی مبارزه با کرونا ویروس و با بهره‌گیری از عملکرد کمیته های شناسایی، اجرایی، انتظامی و پشتیبانی رصد شده‌اند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان افزود: توصیه‌هایی مبنی بر انجام خود قرنطینگی خانگی و ایجاد مشاوره و همچنین دریافت اطلاعات معیشتی خانواده‌های نیازمند در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی از توزیع 800 بسته معیشتی در مرحله دوم طرح کمک به خانواده‌های مبتلا به کووید 19 در شهرستان آبادان خبر داد و ابراز کرد: این بسته‌ها به افرادی که به دلیل بیماری کرونا در قرنطینه قرار دارند و قادر به فعالیت نیستند اهدا می‌شود و به‌زودی نیز برنج به این بسته‌های معیشتی اضافه می‌شود.

 

موسوی با بیان اینکه هزینه این بسته‌های معیشتی از طرف شرکت‌های دولتی تامین شده است اضافه کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از 11 هزار بسته معیشتی از طرف نهاد‌های دولتی و بنگاه‌های خیریه در سطح شهرستان آبادان در میان اقشار کم برخوردار توزیع شده است.

 

وی به تاثیر عملکرد کمیته‌های سه‌گانه این ستاد در کاهش چشمگیر آمار ابتلا به کووید 19 در مقایسه با مدت مشابه ماه گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: با اجرای این طرح عملکرد کمیته‌های سه‌گانه به خوبی نمایان شده و آمار مبتلایان به بیماری کرونا نسبت به مدت مشابه ماه گذشته به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

 

فرماندار ویژه آبادان خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده ماسک از سوی شهروندان در مسیر عبور از وضعیت قرمز همگام ستاد اجرایی مقابله با کرونا شهرستان آبادان شد و تصریح کرد: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باید نسبت به بالا بردن کیفیت وضعیت بهداشتی و عمرانی و خدماتی شهرستان اهتمام ورزند.

 

کد خبر 949692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha