مشاوره بهترین راهکار برای کاهش آسیب های اجتماعی است

مسئول فنی و صاحب امتیاز مرکز مشاوره حکیم گفت: مشاوره بهترین راهکار برای کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در حوزه خانواده است که باید برای انسجام بخشی به بنیان خانواده از روش مشاوره به جای استفاده از ابزارهای همچون طلاق استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «طاهر عزت خواه» امروز (26 تیرماه) در نشست با فعالان بهزیستی شهرستان سرعین به مناسبت هفته بهزیستی گفت: خدمات بهزیستی در راستای کمک به جامعه هدف از جمله معلول و افراد در معرض آسیب های اجتماعی است که بتوانند توانمندی ها و پتانسیل های خود را به منصه ظهور برسانند.

 

مسئول فنی و صاحب امتیاز مرکز مشاوره حکیم تصریح کرد: کودک همسری یکی دیگر از معضلات آسیب های اجتماعی در خصوص تشکیل خانواده است که باید آگاهی های لازم به والدین در مورد آسیب های این موضوع گوشزد شود.

 

وی ادامه داد: مشاوره بهترین راهکار برای کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در حوزه خانواده است که باید برای انسجام بخشی به بنیان خانواده از روش مشاوره به جای استفاده از ابزارهای همچون طلاق استفاده شود.

 

حجت الاسلام عزت خواه تاکید کرد: حفظ فرهنگ حجاب و عفاف می تواند به رشد فکری و بلوغ نوجوانان و جوانان کمک کند و ظرفیت های معنوی آنها را در سایر مسائل فرهنگی و دینی را شکوفا کند.

 

در ادامه این نشست، رضا رضائی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف یک ابزار قدرتمند برای کاهش آسیب های اجتماعی است، اظهار داشت: اگر نوجوانان و جواانان به آموزه های دینی و اسلامی اتکا کنند به هیچ الگوی فرهنگی و اجتماعی در خصوص الگوپذیری نیاز ندارند.

 

رئیس بهزیستی شهرستان سرعین افزود: آنچه که دشمنان اسلام و انقلاب از آن ترس دارند و برای خنثی کردن آن توطئه ها و دسیسه های مختلف طراحی می کنند بحث حفظ حجاب و عفاف در جامعه و اعتقاد به آموزه های دینی در نهاد خانواده ها است.

 

در پایان این نشست از بانوان محجبه به مناسبت هفته حجاب و عفاف نیز تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 949843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha