مطالبات مددجویان بهزیستی در مجلس پیگیری می شود

احمدی با بیان اینکه بهره گیری از مشارکت های مردمی بسیاری از مشکلات حل می شود گفت: مطالبات مددجویان بهزیستی در مجلس پیگیری می شود.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، محمدرضا  احمدی امروز(پنج شنبه،۲۶ تیر) در جلسه بررسی مشکلات حوزه بهزیستی گیلان که در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد اظهار کرد: سالمندان و معلولان دو قشر نیازمند جامعه هستند.  


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمک به همنوع در آیات و روایات بسیار سفارش شده است گفت: همگان موظف به یاری نیازمندان جامعه از جمله افرادی که از لحاظ جسمی و حرکتی مشکل دارند، هستند. 


وی ادامه داد: بهزیستی با کمک به سالمندان، امید به زندگی در این قشر را افزایش داده است.


احمدی تصریح کرد: مطالبات این قشر در مجلس پیگیری خواهد شد. 


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم افراد نیازمند جسمی و حرکتی جامعه را فراموش نکنند، خاطرنشان کرد: برخی از خانواده ها هستند که در جامعه با مشکلات جدی در این حوزه مواجه هستند و امیدوارم مسئولان و مردم با وحدت و هم دلی به کمک این قشر ضعیف بشتابند.‌


سید علی آقازاده نیز در این جلسه اظهار داشت: برخی از افراد بر اثر کهولت سن یا بیماری و یا معلولیت توانایی حرکت در جامعه را ندارند و با کمک خیرین می توان به این قشر آسیب پذیر خدمات لازم را ارائه داد. 


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجموعه بهزیستی با توجه به خدماتی که ارائه می دهد نیازمند حمایت ویژه دولت و مشارکت مردمی است.

کد خبر 950000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha