برگزاری ۶۳ عنوان برنامه همزمان با هفته ملی مهارت در گلستان

حسینی طلب گفت: بیش از ۶۳ عنوان برنامه همزمان با هفته ملی مهارت در گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدعلیرضا حسینی طلب» صبح امروز (شنبه 28 تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: از 31 تیر تا 6 مرداد به عنوان هفته مهارت نامگذاری شده است و برنامه های متنوعی در هفته ملی مهارت در گلستان تدارک دیده شده است.

 

مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان ادامه داد: بیش از 63 عنوان برنامه همزمان با هفته ملی مهارت در سطح استان گلستان پیش بینی شده که می توان به حضور در گلزار شهدای و دیدار با خانواده شهدا، نشست مطبوعاتی، حضور در مرکز پاسخگوی سامد، دیدار از مربیان و استاندار اشاره کرد.

 

حسینی طلب یادآور شد: تفاهم نامه با پارک علم و فناوری در هفته ملی مهارت و پشتیبانی از مهارت آموزان در گلستان در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: تشکیل شورای مهارت با حضور استاندار در استان و همچنین در تمامی شهرستان های گلستان، رونمایی از تجهیزات خریداری شده از محل کاهش آسیب های اجتماعی در گمیشان از دیگر برنامه هایی است که در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان تاکید کرد: فنی و حرفه ای استان گلستان 513 میلیون تومان برای شهرستان گمیشان تجهیزات آموزشی خریداری کرده است که در هفته مهارت رونمایی خواهد شد.

 

حسینی طلب با بیان اینکه فرهنگ مدرک گرایی باید به مهارت گرایی تبدیل شود، خاطرنشان کرد: مدرک دانشگاهی به تنهایی کارساز نیست و مهارت انجام کار برای فعالیت بسیار حائز اهمیت است.

 

کد خبر 950257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha