تکمیل پروژه های مروبط به کتابخانه ها با جدیدت دنبال می شود

طهماسبی کتابخانه های عمومی را نماد توسعه فرهنگی دانست و افزود: تخصیص به موقع اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه کاره کتابخانه های عمومی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فرشته طهماسبی» امروز(28 تیر) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با پی گیری های به عمل آمده  ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل کتابخانه مرکزی خرم‌آباد در سال جاری اختصاص یافته است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان با اشاره به اینکه مدت زیادی از اجرای عملیات ساخت کتابخانه مرکزی خرم آباد می گذرد، افزود: تکمیل این پروژه نیازمند توجه جدی در تخصیص اعتبار است.

 

وی کتابخانه های عمومی بویژه کتابخانه مرکز هر شهر را نماد توسعه فرهنگی دانست و افزود:همکاری ویژه جهت تکمیل کتابخانه مرکزی خرم آباد ضروری است.

 

طهماسبی تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد را از خواسته های مهم و به حق مردم لرستان بویژه خرم آباد دانست و افزود: تحقق این خواسته به حق مردم  با جدیت دنبال می شود.

 

وی تصریح کرد: این در حالی است که اداره کل کتابخانه های عمومی استان در تمامی پروژه های ساخت کتابخانه در سطح استان تنها دستگاه بهره بردار بوده، اما در راستای تقویت خدمت رسانی به مردم تکمیل پروژه های کتابخانه ای را وظیفه خود دانسته و از طریق مختلف برای تکمیل این طرح های نیمه کار تلاش می کند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اظهار داشت: جهت تسریع در تکمیل کتابخانه مرکزی، این پروژه فاز بندی شده به صورتی که سال گذشته با مساعدت مسوولان ارشد استان اعتبار پروژه ۱۰۰ درصد تخصیص یافته  است.

 

طهماسبی بیان کرد: قرارداد ساخت دستگاه چیلر آن به عنوان یکی از قسمت های مهم و هزینه بردار، انجام و بزودی در محل نصب خواهد شد.


وی تصریح کرد: در سال ۹۹ نیز با رایزانی های لازم و مساعدت استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نمایندگان مجلس جهت کتابخانه مرکزی اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان لرستان اظهار کرد: با تخصیص به موقع این اعتبار فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم آباد تکمیل و تا سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

کد خبر 950402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha