گروه‌های اطلاع‌رسانی و اعلام هشدار در اندیمشک فعال شدند

کاظمی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و براساس تصمیم ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان اندیمشک، گروه‌های اطلاع‌رسانی و اعلام پیام‌های هشداردهنده در این شهرستان فعال شدند.

«فریدون کاظمی» امروز (شنبه ۲۸ تیر) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از اجرای طرح اعلام «در خانه بمانیم» در شهرستان اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: این طرح توسط روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان و ادارات مختلف اندیمشک با استفاده از خودروهای مجهز به سیستم صوتی اجرا شد.

 

سرپرست مرکز بهداشت اندیمشک افزود: این طرح با هدف آگاه‌سازی همراه با ترغیب مردم برای در خانه ماندن و به‌صورت محله به محله اجرا می‌شود تا با افزایش همدلی و همکاری مردم به قطع زنجیره انتقال ویروس کمک کنیم.

 

وی اضافه کرد: خودروهای آمبولانس و ماشین‌های وانت مجهز به سیستم صوتی در خیابان‌ها، بازار، محله‌ها و کوچه‌های شهرستان اندیمشک علاوه بر تاکید به در خانه ماندن، توصیه‌های بهداشتی و راهکارهای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را اطلاع‌رسانی می‌کنند.

 

کاظمی تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان اندیمشک از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا اقدامات کنترل، پایش و پیشگیری را در سطح شهرستان آغاز کرده و علیه ویروس کرونا اقداماتی زیادی در خصوص اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی به عموم مردم این شهرستان انجام داده است.

 

وی با بیان اینکه فضای مجازی را در این مدت تقویت کرده‌ایم اذعان داشت: محتواهای کاملا تخصصی در ارتباط با کنترل، پایش و پیشگیری از ویروس کرونا در فضای مجازی و کانال‌های مربوط به شبکه بهداشت و درمان اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

سرپرست مرکز بهداشت اندیمشک بیان کرد: با توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی، بنرهای آموزشی و اطلاع‌رسانی ویروس کرونا نصب و تلویزیون شهری در سطح شهرستان اندیمشک به صورت ۲۴ ساعته فعال شده است.

 

وی در پایان یاد آور شد: صبح امروز نیز توسط ادارات مختلف شهرستان اندیمشک به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، پخش پیام‌های هشدار دهنده بهداشتی در سطح این شهرستان صورت گرفت.

 

کد خبر 950486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha