شعاع فعالیت خبرگزاری شبستان  با ذائقه جوانان تنظیم شود/ رسانه دینی و اماکن مذهبی مکمل هم هستند

​حجت الاسلام ولی نژاد گفت: اگر شعاع فعالیت خبرگزاری شبستان با ذائقه جوانان تنظیم شود قطعا خبرگزاری شبستان آینده روشنتری خواهد داشت.

حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: خبرگزاری شبستان توانست فرصتی برای خود فراهم کند و قدم نویی در مسیری که انتخاب کرده بردارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: خبرگزاری شبستان توانست جلوی انفعال آن ثروت بزرگ دینی که آرام آرام به سمت بایگانی می رفت و کم فایده جلوه می کرد را بگیرد و کمک کند اماکن مذهبی و بسترهای دینی سکوی پرش و فرصت گرانقدری برای همه اقشار جامعه به ویژه جوانان شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد بابیان اینکه خبرگزاری شبستان با این شالوده دینی توانسته کمک خوبی در حوزه اشاعه فعالیت های دینی و مذهبی داشته باشد، ابراز داشت: توصیه نخست ما این است که خبرگزاری شبستان دارای اولویت باشد و براساس اولویت ها قدم بردارد.

 

وی با بیان اینکه در مجموعه این رسانه فعالیت هایی بر اساس پژوهش نه سلیقه پیش برود، افزود: مجموعه خبرگزاری شبستان حتما در فعالیت خود آسیب شناسی کند و در راستای رفع آن قدم بردارد و حتما بازخوردگیری از اطلاع رسانی داشته باشد تا ببیند که خروجی بخشی که به آن وارد شده است چیست.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: اگر شعاع فعالیت این رسانه دینی با ذائقه جوانان تنظیم شود قطعا خبرگزاری شبستان آینده روشنتری خواهد داشت.

 

حجت الاسلام ولی نژاد به نقش رسانه های دینی در جامعه اشاره کرد و گفت: اساسا در دنیای جدید رسانه ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند و نقش مهمی در جهت دهی و تعمیق فرهنگ جامعه برعهده دارند.

 

وی یادآور شد: رسانه تیر دو دمی است که اگر از آن به درستی استفاده شود ثمره آن خیر و خدمت و اگر از آن بد استفاده شود ثمره آن نابودی و اضمحلال جامعه است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز داشت: رسانه های دینی باید از ظرفیت، قابلیت و فرصت حداکثر بهره را ببرند و عرصه را بر رسانه های غیردینی تنگ کنند، رسانه های دینی اگر در عرصه نباشند رسانه های غیر دینی قطعا جای آنها را خواهند گرفت.

 

حجت الاسلام ولی نژاد به نقش رسانه های دینی در مقابله تهاجم فرهنگی اشاره کرد و افزود: امروز جنگ فرهنگی در پیش رو داریم و امروز استکبار جهانی از جنگ اتم، موشکی و ترور و انفجار دست برداشته است و قطعا سودی از این جنگ ها نخواهد برد و مهمترین ابزار دشمنان انقلاب امروز تهاجم فرهنگی است.

 

وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی جایگزین تهاجم نظامی و حتی تهاجم سیاسی دشمنان شده است، بیان کرد: در جنگ فرهنگی دشمن با هزینه کمتر سود بیشتری می برد و لذا در تقابل با ما این گزینه را انتخاب کرده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک پشتیبانی محکم و ارزشمندی یعنی مردمی دارد که این پشتیبانی را برای انقلاب امام راحل برجای گذاشته است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه دشمن می داند که انقلاب اسلامی با مردمی توانست در قلوب مستضعفین عالم نفوذ کند و دشمن را در میادین مختلف زمین گیر کند، تاکید کرد: دشمن نقطه اقتدار ما را فهمید و به این نتیجه رسیده است تنها راه شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی فاصله انداختن بین مردم و انقلاب است و تمام نیروی خود را به کار گرفته است تا بین مردم و دین فاصله بیندازد و دین گریزی را در جامعه ترویج کند و در صورت موفقیت به تمام هدف خود دست پیدا خواهد کرد.

 

وی متذکر شد: جوان همواره سرمایه جامعه و پشتیبانی یک کشور به شمار می روند و همیشه جوان قابلیت ارزش افزوده را دارد و رسانه دینی برای جوانان گزینه مطلوب به شمار می روند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: اگر جوانان استحکام دینی و باورهای قوی دینی داشته باشند با رسانه های دینی عجین می شوند و نمی توانیم آنها را تفکیک کنیم.

 

حجت الاسلام ولی نژاد ابراز داشت: رسانه های دینی رسانه سازنده برای جوانان به شمار می روند.

 

وی افزود: همیشه اماکن مذهبی بخش سخت افزاری فعالیت های دینی و فرهنگی را تامین می کند و توانستیم در این بستر فعالیت فرهنگی داشته باشیم و تحقیقا رسانه عملکرد و دسترسی به گروه هدف را برای ما افزایش خواهد داد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: رسانه دینی این قدرت مانور را به اماکن و فعالیت های مذهبی می دهد و جاذبه بیشتری برای جذب جوانان به وجود می آورد و  این دو می توانند مکمل هم دیگر باشند.

 

کد خبر 950555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha