نیاز به مساعدت خیران برای تکمیل اقامتگاه مرکزی همراه بیمار در شیراز

رامجردی گفت: برای تکمیل اقامتگاه مرکزی همراه بیمار در شیراز با زیر بنای ۲ هزار و ۵۰۰ متری و ۹ طبقه به همراهی و مساعدت خیران استان نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی اکبر رامجردی»، امروز (یکشنبه 29 تیر) با تقدیر از مهمان نوازی خیرین در عرصه سلامت استان فارس به خبرنگاران گفت: شیراز به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور، علاوه بر ارائه خدمات مطلوب پزشکی به بیماران شهرها و استان های دیگر در زمینه اسکان همراهان بیماران با حضور خیران سنگ تمام گذاشته است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس افزود: خیرین شیرازی با ساخت اقامتگاه های همراه بیمار در کنار مراکز درمانی در این حوزه اقدامات مطلوبی به انجام رسانده اند.

وی اضافه کرد: بر این اساس، 20 اقامتگاه در استان با ظرفیت 157  تخت توسط خیرین احداث شده است که اولین مورد آنها در بیمارستان حضرت زینب (س) شیراز بنا شد.

رامجردی اعلام کرد: پس از آن نیز اقامتگاه های همراه بیمار در بیمارستان های حافظ، شهید دستغیب، حضرت علی اصغر(ع) و ... در شیراز و سایر شهرستان های فارس احداث شده است.

وی با تاکید بر همت خوب خیران فارس در این حوزه بیان کرد: این اقدام خیران باعث شده است تا فارس الگوی سایر استان ها در کشور شود.

رامجردی با تاکید بر نیاز به مشارکت مردی و خیران برای تکمیل اقامتگاه مرکزی در شیراز گفت: برای تکمیل این اقامتگاه با زیر بنای 2 هزار و 500 متری و 9 طبقه به همراهی و مساعدت خیران استان نیاز داریم.

وی اعلام کرد: شماره حساب 1800000029 نزد بانک رفاه درمانگاه «امام رضا (ع)» به نام مجمع خیرین تامین سلامت فارس واریز کمک های نقدی مردم خیر استان برای ساخت اقامتگاه همراه بیمار در نظر گرفته شده است.

کد خبر 950754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha