اجرای طرح سه شنبه های تکریم در البرز به تأخیر افتاد

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت رعایت فاصله گذاری اجتماعی گفت: بنابر هماهنگی صورت گرفته با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اجرای طرح سه شنبه های تکریم به تأخیر افتاد.

« حجت الاسلام شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اجرای طرح سه شنبه های تکریم گفت: اجرای طرح سه شنبه های تکریم در البرز به تأخیر افتاد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: طرح سه شنبه های تکریم با هدف تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهداء و ایثارگران همچنین نخبگانی که در عرصه های مختلف به موفقیت رسیده اند با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا می شود.

 

حجت الاسلام شکری افزود: شناسایی و تجلیل از افراد نخبه و خانواده شهداء زمینه ایجاد انگیزه برای نوجوانان و جوانان نسبت به ایجاد حس احترام به این افراد همچنین الگوسازی برای آنان است.

 

وی با اشاره به ضرورت توجه به مقررات بهداشتی در ایام شیوع کرونا ویروس مطرح کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز تابع تصمیم ها و سیاست های اتخاذ شده ستاد استانی مبارزه با کرونا ویروس است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز بیان کرد: انتظار می رود همزمان با اعلام شرائط عادی شیوع بیماری در استان، طرح سه شنبه های تکریم با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز اجرا شود.

 

 

کد خبر 950799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha