گلایه امام جمعه خوسف از عدم اجرای سیاست های تشویقی فرزندآوری

حجت الاسلام شاهبیکی با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري در خصوص توجه به اهميت رشد جمعيت، گفت: مسئولان تاکنون در خصوص اجرای سیاست های تشویقی برای فرزندآوری اقدامی انجام نداده اند.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، حجت الاسلام«حامد شاهبیکی» پیش از ظهر امروز (29 تیر) در شورای اداری خوسف، اظهار کرد: پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران از  برکات مهم انقلاب و نظام است.

 

امام جمعه خوسف با اشاره به آیات و روایات و سوره جمعه در قرآن کریم، گفت: سوره جمعه با محوریت نماز جمعه است نه تعطیلی روز جمعه، همچنین نماز جمعه، نشانه ایمان است که ترک آن به صورت عمدی، عواقب زیادی دارد.

 

حجت الاسلام شاهبیکی تصریح کرد: مسئولان و مدیران برای شرکت در نماز عبادی_سیاسی نماز جمعه مسئولیت بیشتری دارند، چراکه نماز جمعه محل مطالبه گری مسائل و مشکلات مردم است.

 

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با حضور مردم در تمامی عرصه های عبادی و سیاسی گره خورده است، گفت:نماز جمعه با حضور گسترده مردم موجب حفظ انقلاب شده است.

 

امام جمعه خوسف با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان در تیرماه، گفت: مجلس بدون شورای نگهبان رسمیت ندارد، لذا این شورا قوانین مصوب مجلس را بر مبنای شرع و اعتقادات تایید و لایحه دولت را تصویب می کند.

 

حجت الاسلام شاهبیکی از برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه مجلس یازدهم با کمک شورای نگهبان قدردانی کرد و گفت: تضعیف جایگاه شورای نگهبان خطرناک است.

 

وی همچنین با بیان اینکه مسئله جمعیت یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است، گفت: مسئولان در خصوص سیاست های تشویقی و فرزندآوری تاکنون قدمی برنداشته اند، در حالی که این سیاست ها باید در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در جامعه پیاده شود.

کد خبر 950874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha