خدمت‌رسانی مطلوب به ۲۱۷ روستای خوسف نیازمند اعتبارات ویژه است

شفیعی با تاکید بر اینکه شهرستان خوسف سومین شهرستان پراکنده خراسان جنوبی است که چوب نزدیکی به مرکز استان را می خورد، گفت: خدمت‌رسانی مطلوب به ۲۱۷ روستای این شهرستان نیازمند اعتبارات ویژه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف،«محمد شفیعی»، پیش ازظهر امروز(29 تیر) در شورای اداری شهرستان خوسف اظهار کرد: شورای نگهبان جزو ارکان نظام جمهوری اسلامی است و اهمیت شورای نگهبان به دلیل نقش نظارتی و مشورتی آن بر کسی پوشیده نیست و باید از آن پیروی کرد.

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه شهرستان خوسف جایگاه ویژه ای به دلیل فرهنگ و دین دارد، گفت: باید تلاش شود جایگاه این شهرستان در کشور و استان حفظ و خللی در فرهنگ آن وارد نشود.

 

شفیعی تصریح کرد: شهرستان خوسف سومین شهرستان پراکنده استان خراسان جنوبی است که چوب نزدیکی به مرکز استان را می خورد، این شهرستان دارای 217 روستا و آبادی است که خدمت رسانی مطلوب به آنان با توجه به پراکندگی بین این روستاها، نیازمند اختصاص اعتبارات ویژه است.

 

وی با تاکید بر اینکه سعی شده سیاست با کار و خدمت رسانی به مردم در این شهرستان تداخل نداشته باشد، گفت: با توجه به فرصت کم تا پایان دولت، سعی می شود بنا بر منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مورد توجه قرار بگیرد.

 

فرماندار خوسف خاطرنشان کرد: مجموعه شهرستان خوسف در برگزاری انتخابات مجلس یازدهم بسیار خوب عمل کردند، لذا در جریان برگزاری انتخابات هیچ مشکلی نداشتیم.

 

شفیعی بیان کرد: تلاش می شود در راستای حل مشکلات اقتصادی و مطالبه های مردم ارتباط بیشتری با مدیران استانی برقرار شود تا بخشی از مشکلات را تا پایان دولت رفع کنیم.

 

گفتنی است در این جلسه دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان جنوبی از دستگاه های متولی برگزاری انتخابات مجلس یازدهم تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 950879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha