محدودیت هایی برای مشاغل در راستای جلوگیری از شیوع کرونا اعمال شد

حاجی پور گفت: همزمان با افزایش شمار جان باختگان و مبتلایان به بیماری کرونا در استان و شهرستان پارس آباد محدودیت هایی برای مشاغل در راستای جلوگیری از شیوع کرونا در این شهرستان اعمال شد.

«عدالت حاجی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با افزایش شمار جان باختگان و مبتلایان به بیماری کرونا در استان و شهرستان پارس آباد محدودیت هایی برای مشاغل در راستای جلوگیری از شیوع کرونا در این شهرستان اعمال شد.

 

فرماندار شهرستان پارس آباد تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونای شهرستان پارس آباد فعالیت های کلیه تالارهای پذیرایی، سالن های ورزشی و استخرها از 30 تیرماه ممنوع است.

 

وی اظهار داشت: برگزاری مراسم های عروسی و عزا نیز تا اطلاع ثانویی تعطیل شد و از اجتماع بیش از 10 نفر جلوگیری خواهد شد.

 

حاجی پور ادامه داد: سایر اصناف و مشاغل نیز باید پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از مساک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و گرنه از فعالیت های صنفی آنها جلوگیری خواهد شد.

 

این مقام مسئول بیان کرد: شهروندان در ماه های گذشته همکاری بسیار خوبی با ستاد مقابله با بیماری کرونا داشتند و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد زیرا پیک جدید شیوع ویروس کرونا در این شهرستان موجب افزایش مبتلایان به این بیماری شده است.

 

فرماندار شهرستان پارس آباد افزود: از نهادهای نظارتی مسئول در این زمینه نیز خواسته شده که با متخلفان به صورت جدی و طبق مقررات برخورد شود تا از زمینه شیوع این بیماری در این شهرستان پیشگیری شود.

کد خبر 951046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha