اجرای ۱۰۰ برنامه فرهنگی در هفته ازدواج

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته ازدواج در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «محمدرضا تردست» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، در تلاش هستیم تا از فضای مجازی بیشترین بهره را در راستای اجرای برنامه های هفته ازدواج ببریم.

 

وی افزود: در سال‌های گذشته برنامه‌های هفته ازدواج به صورت شکلی و نمایشی برای جوانان در قالب برگزاری جشنواره و نمایشگاه‌های ازدواج٬ تجلیل از فعالان حوزه ازدواج، معرفی دستاوردهای دستگاه های فعال در حوزه جوانان به مخاطبان معرفی می‌شد اما امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم توجه به رعایت مسائل بهداشتی تلاش خواهیم کرد نگاهی متفاوت و فراتر از سال‌های گذشته داشته باشیم.

 

تردست عنوان کرد: راه اندازی پویش ازدواج جوانان، همراهی خیران، مشاوره رایگان به زوج‌های جوان و جوانان در شرف ازدواج, رونمایی و تولید محصولات فرهنگی، رسانه ای در حوزه ازدواج و خانواده، تجلیل و تقدیر از زوجهای برتر،خیرین و سازمانهای مردم نهاد حوزه ازدواج و خانواده از طریق شبکه استانی و شبکه های مجازیبرگزاری نشست های تخصصی با روانشناسان، جمعیت شناسان و روانشناسان در خصوص مسایل مرتبط با حوزه ازدواج و خانواده، توزیع سبدهای جهیزیه ارزان قیمت به زوج‌های جوان متقاضیاز مهم‌ترین برنامه‌های این ایام برشمرد.

 

وی در پایان با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگ ساز و کمک، حمایت و ترویج از ازدواج آسان و تسهیل در ازدواج جوانان، بیان کرد: در برنامه‌های امسال تلاش شده تا با فرهنگ سازی، از ظرفیت خیران برای کمک به ازدواج جوانان استفاده شود.   

کد خبر 951442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha