اجرای طرح «سه‌شنبه های مهدوی» در کانون مسجد جواد الائمه(ع) به نیت دستگیری از خانواده‌های محروم

رفیعی با اشاره به اجرای طرح «سه‌شنبه‌های مهدوی» به همت کانون «ضامن آهو» مسجد جوادالائمه(ع) گفت: براساس این طرح به نیت ۳۱۳ یارامام زمان(عج) غذای نذری در میان فقرا و خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

«فرزانه رفیعی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اجرای طرح «سه شنبه های مهدوی» در کانون فرهنگی هنری «ضامن آهو» مسجد جواد الائمه(ع) فاز 4 پردیس اظهار کرد: در برنامه «سه شنبه های مهدوی»، روزهای سه شنبه هر هفته، 313 غذای نذری به نیت یاران امام زمان(عج) در میان نیازمندان و محرومین با رعایت پروتکل های بهداشتی توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ضامن آهو(ع)» مسجد جواد الائمه(ع) واقع در فاز 4 پردیس بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا سه شنبه هر هفته بر اساس این طرح ماسک و دستکش درمیان مردم توزیع می شود. همچنین به همت خیرین گوسفند ذبح و گوشت آن به فقرا تقسیم می گردد. این رویکرد در دهه ولایت و امامت نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

رفیعی با اشاره به رویکردها و برنامه های کانون «ضامن آهو» مسجد جواد الائمه(ع) برای دهه ولایت و امامت گفت: بنا داریم در این دهه هر اقدام مثبت و خیری که از سوی فعالین کانون صورت می گیرد با نیت و ذکر  یاعلی انجام شود.

 

وی خاطر نشان کرد:بسیاری از خانواده های آبرومند پس از شیوع ویروس کرونا کسب و کارشان را از دست داده اند، به همین جهت یکی از رویکردهای مورد توجه در این کانون شناسایی چنین خانواده هایی توسط گروه های دوستی و به صورت محرمانه است، تا بسته های ارزاق و اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده را میان آنها توزیع کنیم. در این اقدام خیرخواهانه دانش آموزان مشارکت گسترده ای دارند، به طوری که آنها بسیاری از همکلاسان و همسن وسالانشان که نیازمند هستند، را معرفی وما پس از تحقیق کمک رسانی به آنها را در دستور کار قرار می دهیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ضامن آهو(ع)» مسجد جواد الائمه(ع) دوخت ماسک و بسته بندی مواد ضدعفونی کننده به همت دانش آموزان و نوجوانان را یکی دیگر از برنامه هایی نام برد که در این کانون انجام می شود و تصریح کرد: تهیه جهیزیه و سیسمونی، برپایی نمایشگاه فروش محصولات خانگی وعفاف و حجاب توسط بانوان سرپرست خانوار از دیگر فعالیت هایی است که توسط فعالین کانون ضامن آهو مسجد جواد الائمه(ع) انجام می شود، این برنامه در دهه ولایت و امامت نیز استمرار خواهد داشت.

 

رفیعی با تاکید بر حضور گسترده نوجوان وجوانان در  کمک رسانی به نیازمندان گفت: شناسایی افراد بیمار، متضرر اقتصادی در کرونا و کسانی که اجاره بهای منازلشان عقب افتاده، توسط این گروه انجام و کمک رسانی به این افراد به همت خیرین در دستور کار قرار می گیرد.

کد خبر 951570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha