«سه‌شنبه های تکریم» برای تجلیل از ایثارگری خانواده‌های معظم شهدا است

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: «سه شنبه های تکریم» برای تجلیل از ایثارگری خانواده های معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، «نادر سقاء» شامگاه (31 تیرماه) در مراسم «سه شنبه های تکریم» و تجلیل از جانباز 8 سال دفاع مقدس گفت: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» به مناسبت قرار گرفتن در آستانه چهل سالگی دفاع مقدس و تکریم از خانواده معظم شهدا در سطح کشور با مشارکت دستگاه های متولی انجام می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: «سه شنبه های تکریم» برای تجلیل از ایثارگری خانواده های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا برای سربازان فرهنگی کانون های مساجد به نوعی برنامه ریزی در جهت حرکت در راه و اهداف متعالی شهدا است و با توجه به شرایط تهاجم فرهنگی و جنگ نرم این فعالیت ها با گستره بیشتر صورت گیرد.

 

سقاء افزود: این حرکت های جهادی با ظرفیت های مسجد انجام می شود که ابعاد معنوی آن را افزایش می دهد و نشان می دهد در شرایط کنونی افزایش بیماری کرونا مساجد تعطیل نیستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان به فعالیت های کانون ها در شرایط حاضر اشاره کرد و اعلام داشت: نقش و رویکرد فعالیت های مجازی و آموزش های از راه دور بسیار حائز اهمیت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: از جمله آموزش های که در کانون ها همچنان پیگیری می شود برنامه های قرآنی، مهارت های زندگی، مشاوره خانوادگی، کشف استعدادهای هنری، تکریم های مجازی، ترویج بازی ها و سرگرمی های سالم، آموزش کار در خانه و برگزاری مسابقه های فرهنگی هنری است.

 

در پایان این مراسم از اصلانزاده جانبازان 8 سال دوران دفاع مقدس در محل کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) با حضور اعضای کانون و هیات امنای مسجد توحید تجلیل شد.

کد خبر 951917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha