روش علمی تخیلی صهیونیستها در مبارزه با کرونا !

پارلمان اسرائیل قانونی تصویب کرده است که به آژانس اطلاعاتی این رژیم اجازه می دهد به طور آشکار تلفن های همراه حامل ویروس کرونا را ردیابی کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رویترز، پارلمان اسرائیل قانونی تصویب کرده است که به آژانس اطلاعاتی این رژیم اجازه می دهد به طور آشکار تلفن های همراه حامل ویروس کرونا را ردیابی کند.

 

ادعا بر این است که تکنولوژی شین بت برای ردیابی ویروس کرونا روی تلفن های همراه توسط اسرائیلی ها استفاده شود تا مانع شیوع ویروس کرونا در سرزمین های اشغالی شود.

 

مقامات صهیونیستی ادعا می کنند این تکنولوژی قادر است تلفن های همراه آلوده به ویروس کرونا را شناسایی کنند و شخص حامل آن را تا 14 روز در قرنطینه نگه دارند.

 

کنست به شهروندان اسرائیلی نیز اجازه داده است که با نرم افزارهای موجود ویروس کرونا را ردیابی کنند و از حضور در مناطق آلوده خودداری کنند.

 

در سرزمین های اشغالی تا کنون 1500 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و رژیم برای برون رفت از این شرایط به راه های عجیب و غریب و تخیلی روی آورده است.

 

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، ازدحام بیماران مبتلا به این ویروس برای دریافت خدمات درمانی و کمبود ظرفیت بیمارستانها برای ارایه خدمات به مبتلایان از سوی رژیم صهیونیستی، مشکلات زیادی برای این رژیم ایجاد کرده، به حدی که قائم مقام وزارت بهداشت اسراییل در این زمینه هشدار داده است.

 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز درخصوص مشکلات و ضعف‌های موجود برای مقابله با بیماری کرونا و استفاده این رژیم از نیروهای ارتش گزارش دادند که ارتش صهیونیستی ۲ هزار سرباز ذخیره را تا پایان ماه جاری میلادی فراخوان کرده است؛ همچنانکه ۷۵۰ سرباز ذخیره را پیش از این برای کمک به ارتش برای مقابله با ویروس کرونا فراخوانده بود.

کد خبر 952005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha