۶۱ پروژه مدرسه سازی با  ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا

دانش نژاد گفت: ۶۱ پروژه مدرسه سازی استان مرکزی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

«آرش دانش نژاد» با اشاره به فعالیت های اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی و مشارکت های مردمی و خیرین در این راستا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در حال حاضر ۶۱ پروژه در قالب ۳۹۹ کلاس درس در استان مرکزی در دست اجرا است.

 

معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس استان مرکزی افزود: پروژه های مذکور با زیر بنای ۵۲ هزار و ۱۴۱ مترمربع و با میانگین پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد به صورت تمام مردمی یا مشارکتی با دولت در حال ساخت هستند.

 

وی در ادامه به اجرای پویش ملی تحت عنوان «آجر به آجر» اشاره کرد و ادامه داد: امید است در راستای اجرای این امر شاهد حضور و مشارکت هر چه بیشتر خیرین و نیکوکاران باشیم.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: حضور خیرین مدرسه ساز در راستای بسته تحولی آجر به آجر که امسال با تبیین و اطلاع رسانی خوب و مناسب فضاهای مجازی و رسانه  ای شکل گرفته بسیار پر رنگ بود است.

 

معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس استان مرکزی اظهار کرد: در همین راستا در روزهای اخیر نیز دو پروژه جدید دیگر به تعهدات خیرین اضافه شد است.

 

دانش نژاد اضافه کرد: آحاد مردم و خیرین ارجمند در راستای حضور در عرصه اجتماعی مدرسه سازی می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به این معاونت و ریاست هر مدرسه به آدرس اینترنتی mehre madrese.ir مراجعه و شماره تماس تلفن معاونت مشارکت های مردمی (08633665411)این اداره کل در ساعات اداری پاسخگو عزیزان و علاقمندان در این طرح خیرخواهانه  است.

 

وی همچنین از پیوستن نوجوان ترین خیر استان مرکزی به پویش آجربه آجر اشاره کرد و گفت: «امیر عباس علی بخشی» خیر نوجوان 13 ساله با تقبل ساخت یک واحد آموزشی 6 کلاسه و امضائ تفاهم نامه مربوط به مجمع خیرین مدرسه ساز در شهرستان شازند از توابع استان مرکزی پیوست.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه این خیر نوجوان به اتفاق پدرخویش در این پویش شرکت کرده ادامه داد: در این راستا تفاهم نامه احداث یک مدرسه 6 کلاسه با زیر بنای 780 متر مربع در زمینی به مساحت 2000متر به ارزشی معادل دو و نیم میلیارد تومان منعقد گردید.

 

وی گفت: امید است همچنان شاهد پیوستن خیرین و نیکوکاران به این پویش باشیم تا بتوانیم فضاهای آموزشی مناسبی را برای آینده سازان ایران اسلامی تدارک ببینیم.

کد خبر 952064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha