اجرای آموزش‌های مجازی فرهنگسراهای شهرداری شیراز با ۵۶ رشته

جعفری گفت: آموزش‌های مجازی فرهنگسراهای شهرداری شیراز با ۵۶ عنوان آموزشی فرهنگی، هنری و اجتماعی در دوران کرونا اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی جعفری»، امروز (چهارشنبه 1 مرداد) از آغاز آموزش‌های مجازی فرهنگسراهای شهرداری شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: این آموزش ها در قالب طرح «شهر آموز» و با 56 عنوان آموزشی فرهنگی، هنری و اجتماعی در دوران کرونا اجرا می شود.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: هدف از آموزش های مجازی فرهنگسراها استفاده بهینه از اوقات فراغت در بحران کروناست.

وی اضافه کرد: در 9 ماهه سال 98 بیش از 800 هزار نفر ساعت از کارگاه‌های آموزشی فرهنگی، هنری و ورزشی فرهنگسراهای شیراز بهره مند شدند که نباید اجازه دهیم محدودیت های کرونایی، امسال فرصت استفاده از آموزش ها را از بین ببرد.

جعفری تاکید کرد: در طرح «شهر آموز» آموزش های فرهنگی و هنری در چهار فرهنگسرا و به ‌صورت آنلاین در حوزه های قرآن و معارف اسلامی، موسیقی و هنرهای تجسمی، ادبیات، مشاوره خانواده و آفرینش‌های هنری خانگی ارائه خواهد شد و برای شرکت کنندگان تخفیف 30 درصدی نیز در نظر گرفته شده است.

جعفری اعلام کرد: شهروندان می توانند برای شرکت در این دوره های آموزشی از 8 مرداد جاری و با مراجعه به آدرس Farhangi.shiraz.ir اقدام به ثبت نام کنند.

کد خبر 952164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha