۱۵ میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری خراسان شمالی جمع آوری شد

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از جمع آوری ۱۵ میلیارد تومان کمک به همت مردم در مراکز نیکوکاری خراسان شمالی خبر داد.

«مجید الهی راد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد با بیان اینکه مردم استان خراسان شمالی از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۵ میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند، گفت: به‌رغم گسترش بیماری کرونا میزان  این کمک‌ها به نسبت مدت مشابه سال گذشته  ۳۸ درصد افزایش‌یافته است.

 

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی میزان کمک‌های مردمی در سال گذشته به مراکز نیکوکاری را ۲۹ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: کمک‌های مردم نیک‌اندیش استان به‌صورت نقد، کالا، خدمات و تخفیفات انجام‌شده است.

 

 

وی همچنین از راه‌اندازی ۳۰ مرکز نیکوکاری جدید تا پایان سال در خراسان شمالی خبر داد و اظهارداشت: در حال حاضر ۹۱ مرکز نیکوکاری در این استان در حال فعالیت است.

 

 

وی اضافه کرد: باهدف ترویج فرهنگ کار نیک و کمک به نیازمندان تعداد این مراکز تا قبل از پایان سال به ۱۲۱ مورد افزایش می‌یابد.

 

 

الهی راد هدف از توسعه مراکز نیکوکاری را انجام امری خداپسندانه در جهت جذب و هدایت کمک‌های مردمی در رسیدگی به رفع مشکلات نیازمندان عنوان کرد و افزود: تا کنون تمامی مراکز نیکوکاری استان با اولویت فعالیت در مساجد راه‌اندازی شده و به ‌تازگی کار گسترش مراکز نیکوکاری در دانشگاه‌ها نیز در صدر فعالیت‌های این نهاد قرارگرفته است.

 

 

وی بابیان اینکه به دنبال افزایش تعداد مراکز نیکوکاری در سطح استان هستیم، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های امسال کمیته امداد در قالب رفع هر چه بیشتر مشکلات نیازمندان افزایش مراکز نیکوکاری به رقم ۱۲۱ مرکز است.

 

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ضمن قدردانی از مشارکت‌های کم‌نظیر مردم در رفع مشکلات نیازمندان اظهار داشت: با افتتاح مراکز نیکوکاری در دانشگاه ما شاهد پوشش صد درصدی نیازمندان استان خواهیم بود و با توجه به اینکه خیران و معتمدان هر محله شناخت بیشتر و دقیق‌تری از نیازمندان آن محله دارند بر این اساس افتتاح و گسترش مراکز نیکوکاری سپردن کار مردم به خود مردم است.

 

 

الهی راد با بیان اینکه مراکز نیکوکاری در زمینه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، رفاهی، آموزشی، تجهیزاتی، کمک‌هزینه خرید جهیزیه و مالی به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند، افزود: در مراکز نیکوکاری اطلاعات نیازمندان و نیکوکاران محرمانه و کمک‌های جمع‌آوری‌شده در این مراکز با حفظ عزت‌نفس و کرامت نیازمندان بدون بروکراسی اداری بین آن‌ها توزیع می‌شود.

 

 

 

کد خبر 952265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha