ضعف  زیرساخت های بهداشت و درمان گیلان/ احیا تالاب انزلی را سیاسی نکنید

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه همه باید مطالبه‌گر باشیم گفت: در ارائه خدمات و همچنین احیا تالاب انزلی وارد بازی‌های سیاسی و جناحی نشوید، دودش به چشم همگان خواهد رفت.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» امروز (پنج‌شنبه، ۲ مرداد) در شورای اداری گیلان که در سالن اجتماعات الغدیر استانداری برگزار شد به آغاز ماه ذی‌الحجه اشاره و اظهارکرد: الگو قرار دادن زندگی علوی و فاطمی نیاز بشر امروز است.
 
 
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه زندگی‌های امروز بر اساس تکنولوژی‌های پیشرفته است گفت: این روند پیشرفت تار و پود زندگی ما را فرا گرفته است، باعث چالش‌هایی شده که واقعا رنج‌آور است.
 
 
وی ادامه داد: دشمنان تلاش کردند که فروپاشی بنیان خانواده و کنترل موالید اسلامی را به دست گیرند در حالی در جامعه خود این گونه نبودند.
 
 
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه انسان در محیط اجتماعی نیازمند فضای پاک و سالم است اضافه کرد: محیط زیست سالم نیاز همه موجودات است درحالیکه امروز گیلان با آسیب‌های جدی در محیط زیست روبه رو است. 
 
 
نمایتده ولی فقیه در گیلان افزود: وجود دو رودخانه گوهررود و زرحوب و فاضلاب‌های منتهی به این دو رودخانه باعث آلودگی بسیاری از روستاها شده است.
 
 
آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: گیلان عقب‌مانده‌ترین استان به‌لحاظ تجهیزات و زیرساخت‌های پزشکی است و بسیاری از پروژه‌های بهداشت و درمان گیلان نیمه‌کاره رها شده است.
 
 
آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه همه باید مطالبه‌گر باشیم و به یکدیگر کمک کنیم تصریح کرد: در ارائه خدمات و همچنین احیا تالاب انزلی وارد بازی‌های سیاسی و جناحی نشوید زیرا دودش به چشم همگان خواهد رفت.‌
 
 
نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: توجه به ظرفیت‌های بالای تالاب می‌تواند ظرفیت‌های اشتغال را در استان فراهم کند.
 
 
وی با تاکید بر اینکه بیش از ۳۰ میلیون گردشگر سالانه وارد گیلان می‌شود اظهارداشت: هیچ کجای ایران به‌مانند گیلان همیشه دارای ترافیک سنگین نیست و از همه نقاط ایران پذیرای مسافر است.‌
 
 
آیت الله فلاحتی خاطرنشان ساخت: تالاب انزلی دارای ظرفیت‌های بالایی بوده و متعلق به همه ایران است.
کد خبر 952280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha