تابستانه فهمای کانون های مساجد به توسعه فرهنگ دینی کمک می کند

حسن زاده بابیان اینکه تابستانه فهمای کانون های مساجد به توسعه فرهنگ دینی کمک می کند گفت: فرهنگ، هنر و نوآوری از محورهای طرح ترویج اوقات فراغت «تابستانه فهما» است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا حسن زاده» شامگاه (چهارشنبه ۱ مرداد) در بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کیار بابیان اینکه در حال حاضر ۳۸ کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان کیار فعالیت می کنند اظهار داشت: برنامه های تابستانه فهمای کانون های مساجد امسال با سه محور فرهنگ، هنر و نوآوری برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان هرساله برنامه های متنوع فرهنگی، دینی، قرآنی، هنری و مذهبی را با هدف جذب نوجوانان و جوانان به مساجد اجرا می کنند.

 

وی ابراز کرد: امسال قالب این برنامه ها در فضای مجازی و برنامه های حضوری نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کیار برگزار می شود.

 

حسن زاده تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کیار نیز از اسفند ماه سال گذشته تاکنون در راستای مبارزه با ویروس کرونا فعالیت های گسترده ای از جمله ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، برگزاری دوره های آموزشی مبارزه با کرونا، اطلاع رسانی و تبلیغات شیوه های جلوگیری از شیوع کرونا، راه اندازی کارگاه ماسک، اجرای طرح ملی راهکار و مشارکت در  پویش های مختلف در فضای مجازی داشته است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار، به همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با کانون های مساجد در راستای مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار با فراهم کردن مواد اولیه تهیه ماسک،مواد ضدعفونی کننده و گوشت های قربانی به کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان کمک کرده است.

 

کد خبر 952289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha