مسابقه کتابخوانی جشن آزادگی در قزوین برگزار می شود

محمدبیگی از برگزاری مسابقه کتابخوانی جشن آزادگی به مناسبت سالروز شهادت سید علی اکبر ابوترابی فرد و شهید حسین لشگری خبر داد.

«فاطمه محمدبیگی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت سی امین سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی و همچنین به مناسبت بیستمین سالروز شهادت سرور آزادگان شهید سید علی اکبر ابوترابی فرد و یازدهمین سالروز شهادت سیدالاسرا سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری، مسابقه کتابخوانی برگزار می شود.

 

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین ادامه داد: این مسابقه کتابخوانی با عنوان «جشن آزادگی» برگزار می شود که کتاب های «ابر فیاض» و «6410» برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.

 

وی عنوان کرد: زمان ثبت نام و شرکت در این مسابقه کتابخوانی از اول مرداد همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه زهرا (س) تا 20 مرداد ماه برابر با ولادت امام موسی کاظم (ع) تعیین شده است و 26 مرداد ماه برابر با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی نتایج اعلام و برگزیدگان معرفی خواهند شد.

 

محمدبیگی خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت نوید شاهد استان قزوین به آدرس Qazvin.navideshahed.com و یا سایت سامانه مسابقات الکترونیکی کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس samakpl.ir کتب و سوالات را دریافت کرده و در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی یادآور شد: این مسابقه کتابخوانی با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان و بنیاد شهید و امور ایثارگان استان برگزار می شود که امیدواریم شاهد استقبال دوستداران کتاب و کتابخوانی از این مسابقه باشیم.

کد خبر 952983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha