برگزاری هفتمین دوره مسابقه «نفس‌های طلایی»

هفتمین دوره مسابقه «نفس‌های طلایی» به همت شبکه رادیویی قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، فراخوان دوره هفتم مسابقه «نفس‌های طلایی» از سوی گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن منتشر شد.


هفتمین دوره این مسابقه با هدف گسترش فرهنگ تلاوت در جامعه برگزار شده که در آن دو بخش کوتاه از دو تلاوت قاریان مشهور جهان اسلام پخش می‌شود.
 

دوره هفتم مسابقه نفس‌های طلایی در دو سبک مرحوم محمد صدیق منشاوی و مرحوم شحات محمد انور در حال برگزاری است. علاقه‌مندان تا پایان مردادماه فرصت دارند تا تلاوت‌های خود را از طریق وب‌سایت شبکه رادیویی قرآن ارسال کنند.
 

در این مسابقه هر یک از قاریان و علاقه‌مندان می‌توانند هر دو تلاوت معرفی شده را انتخاب و به بهترین و نزدیک‌ترین شیوه اجرا و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن و کانال سروش ارسال کنند.
 

در پایان هر مسابقه نیز شش هدیه یک میلیون تومانی به شش نفر تعلق خواهد گرفت که از این تعداد یک هدیه به قید قرعه از میان تمامی شرکت‌کنندگان انتخاب می‌شود.
 

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، همچنین، داوری شرکت‌کنندگان نیز پس از ارسال آثار انجام می‌شود که متناسب با میزان شرکت‌کنندگان، تعداد هدایا نیز توزیع خواهد شد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اصلی پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن به نشانی radioquran.ir مراجعه کنند.
 

یادآور می‌شود، مسابقه «نفس‌های طلایی» در قالب میان‌برنامه هر روز در فواصل برنامه‌های مختلف شبکه رادیویی قرآن منتشر می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 953016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha