معلولان جامعه عشایر فارس از خدمات توانبخشی برخوردار می شوند

بهرامی گفت: طرح «سی بی آر» با هدف حمایت از جامعه معلولان عشایری از خدمات توانبخشی، آموزشی و توانمندسازی و با پیگیری اداره کل عشایر فارس و همکاری بهزیستی فارس و آموزش و پرورش عشایری و سپاه عشایر فارس اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله بهرامی»، امروز (شنبه 4 مرداد) از اجرای یک طرح جاع با هدف حمایت از معلولان جامعه عشایری فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: طرح «سی بی آر» با هدف حمایت از جامعه معلولان عشایری و گسترش خدمات توانبخشی به آنها در استان راه اندازی شده است.

مدیرکل امور عشایر فارس افزود: این طرح با پیگیری اداره کل امور عشایر فارس و همراهی اداره کل بهزیستی فارس راه اندازی شده و تا کنون 600 توانخواه عشایری در استان برای ارائه این خدمات توانبخشی مورد شناسایی قرار گرفته اند.

وی اضافه کرد: این طرح بر این اساس تفاهم نامه چهار جانبه ای میان اداره کل عشایر استان، بهزیستی فارس، آموزش و پرورش عشایری و سپاه عشایر فارس آغاز شده است.

بهرامی تاکید کرد: بدین ترتیب فرصت برخورداری معلولان جامعه عشایری از استان از خدمات توانبخشی، آموزشی و توانمندسازی فراهم می شود و وضعیت معلولان جامعه عشایر استان ارتقا خواهد یافت.

کد خبر 953103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha