مسابقه بزرگ خطبه غدیر در قزوین برگزار می شود

وفاپور از برگزاری مسابقه بزرگ خطبه غدیر به صورت غیرحضوری خبر داد.

«مجید وفاپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: به مناسبت بزرگداشت ایام عید سعید غدیرخم، مسابقه بزرگ خطبه غدیر به صورت غیرحضوری برگزار می ‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سروش مسجد خاتم الانبیا قزوین ادامه داد: مسابقه بزرگ خطبه غدیر با هدف توسعه و ترویج فرهنگ غدیر و آشنایی آحاد جامعه به‌ ویژه نسل جوان بـا این فرهنگ برگزار خواهد شد که با توجه به شرایط امروز جامعه و ضرورت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این مسابقه به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: بخش اول این مسابقه با موضوع حفظ خطبه و آزمون مفاهیم خطبه غدیر است که علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند تا 16 مرداد ماه با شماره 09193883954 تماس گرفته و نسبت به ثبت ‌نام در این بخش از مسابقه اقدام کنند.

 

وفاپور اعلام کرد: بخش دیگر این مسابقه آثار هنری با موضوع خطبه خوانی، نقالی خطبه و واقعه غدیر است که علاقمندان تا 30 مرداد فرصت دارند که فیلم حداکثر پنج دقیقه ای و خوشنویسی (خط قلمی) فرازی از این خطبه را به آدرس ghadir1399ghadir@gmail.com ارسال کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: این مسابقه توسط بنیاد بین‌المللی غدیر قزوین، قرارگاه فرهنگی مسجد خاتم الانبیاء(ص) (راه‌ چمن) و با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار می شود که به برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 953327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha