برگزاری طرح مهر مهدوی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم

حجت الاسلام و المسلمين محمودی از برگزاري طرح مهر مهدوی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم خبر داد.

حجت الاسلام «سید امیرمحمودی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به اهمیت پرداختن به بحث مهدویت گفت:بحث مهدویت از همان دوران کودکی و نوجوانی باید با شیوه های جذاب برای این مقاطع تبیین شود.

 

مسئول گروه تبلیغی دیده بان ظهور ادامه داد: در همین راستا برگزاری طرح مهر مهدوی ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برنامه ریزی شد.

 

مسئول فرهنگ و آموزش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود افزود: همچنین با توجه به اینکه در تابستان قرار داریم در راستای استفاده مطلوب از ظرفیت اوقات فراغت تابستان جهت ترویج فرهنگ مهدویت برای کودکان و نوجوانان، این طرح در دستور کار قرار گرفت.

 

                                                                        

حجت الاسلام و المسلمين محمودی با اشاره به شیوه برگزاری این طرح تصریح کرد: مبلغین و مربیان مهدویت با روش های کلاسداری، حلقه های معرفت، نشاط و سرگرمی و غیره در این طرح حضور دارند.

 

مسئول گروه تبلیغی دیده بان ظهور ادامه داد: موضوعات مهدوی از جمله جلوه های محبت به امام عصرعلیه السلام، زیبایی های ظهور و حکومت مهدوی، انتظار و وظایف منتظران از جمله محورهایی است که  برای مخاطبین کودک و نوجوان تدریس می شود.

 

لازم به ذکر است طرح مهر مهدوی به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم و با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود برگزار می شود.

کد خبر 953357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha