مدیران انتظارات مردم را برآورده کنند

مرحبا با بیان اینکه وظیفه نظارتی خود را برای رفع مشکلات مردم انجام خواهم داد،گفت: مدیران انتظارات مردم را برآورده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «غلامرضا مرحبا» امروز(یک‌شنبه، ۵ مرداد) در جلسه شورای اداری شهرستان آستارا که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نماز جمعه سنگر دشمن شکن است.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سنگر نماز جمعه باید حفظ و تقویت شود، افزود: صفوف نماز جمعه دشمن‌شکن هستند و باید آیین های عبادی و سیاسی نماز جمعه پرشور برگزار شوند.

 

وی با اشاره به اینکه علی رغم اقدامات انجام شده در حوزه آب شرب و کشاورزی، با نقطه مطلوب فاصله است تصریح کرد: در شرایط کنونی با کم آبی گسترده ای در برخی از روستاهای شهرستان روبرو هستیم و این مسئله باید برطرف شود.

 

مرحبا با بیان اینکه در یکی از پربارش ترین شهرستان های کشور با مشکل کمبود آبی مواجه هستیم،خاطرنشان کرد: زیبنده شهرستانی با بارش سالیانه بیش از هزار و۲۰۰ میلیمتر نیست که مردمش با مشکلات آب دست و پنجه نرم کنند.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای برطرف شدن مشکل آب شهرستان برنامه جامع تدوین شود، گفت: اگر در این خصوص نیاز باشد شبکه ها اصلاح، چاه ها حفر و تجهیزات جدید خریداری شود.

 

وی به طرح فاضلاب شهری اشاره کرد و افزود: تخصیص اعتبار به طرح فاضلاب شهری را پیگیر هستم تا این پروژه سرعت بیشتر گرفته و از رکود خارج شود.

 

مرحبا با بیان اینکه در بخش آب کشاورزی نیز با مشکلاتی روبرو هستیم و سیستم آبیاری در شهرستان آستارا سنتی است، اظهارکرد: با برنامه ریزی درست می توانیم مشکلات این حوزه را نیز به حداقل برسانیم.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی از کنارگذاشتن پرستاران و کادر درمانی که در ایام شیوع کرونا ویروس به کار گرفته شده بودند، انتقاد کرد و افزود: این بزرگواران در اوج شیوع کرونا ویروس عاشقانه به هموطنان و همشهریان خدمت کردند و این درست نیست که با این افراد اینگونه برخوردی داشته باشیم.

 

وی تصریح کرد: این زیبنده نیست که چنین برخوردی را با پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی داشته باشیم چرا که انگیزه نیرو از بین می رود و باید به نیروها اهمیت داده و از آنان حمایت کنیم.

 

مرحبا با اشاره به عدم دخالت در کار خود گفت: بنده نماینده شهرستان هستم و هیچ واسطه و مماشاتی با اشخاص ندارم، اگر فردی به نام من با افرادی مذاکره می‌کند بدانید که شیاد است.

 

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت خاطرنشان کرد: مدیران قطعا باید انتظارات مردم را برآورده کنند، برای مثال مسئولی که ۱۹ سال در یک سمت بوده و هیچ کار مثبتی انجام نداده و امروز برای حفظ سمت خود دست به هر کاری می زند باید تغییر کند، بنده عزل و نصب نمی‌کنم و بدانید وظیفه نظارتی خود را برای رفع مشکلات مردم انجام خواهم داد.

 

کد خبر 953563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha