​طرح سوال از وزیر نیرو برای عدم تخصیص اعتبار به گلستان

نوروزی گفت: سال گذشته 37 هزار میلیارد تومان از سوی وزارت نیرو به استان ها اختصاص یافت ولی گلستان از این اعتبارات سهمی نداشت که ما این مهم را در سطح ملی پیگیری می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رحمت الله نوروزی» شامگاه امروز (یکشنبه 5 مرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در نشست های مختلف نسبت به بررسی و پیگیری مشکلات استان اقدام می کنند.

 

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این راستا با توجه به گزارشی که وزارت نیرو از اقدامات خود در کشور ارائه کرد مشخص شد که در سال گذشته 37 هزار میلیارد تومان اعتبار به استان های کشور اختصاص یافته است اما سهم استان گلستان از این اعتبارات لحاظ نشده است.

 

نوروزی بیان کرد: در راستای عدم تخصیص اعتبار به استان گلستان مکاتبه ای با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور، وزیر نیرو از سوی مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان گلستان انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع  موضوع عدم تخصیص اعتبارات به استان گلستان را از سطح ملی پیگیری خواهیم کرد و از وزارت نیرو برای عدم تخصیص اعتبار به گلستان در مجلس شورای اسلامی طرح سوال خواهیم کرد.

 

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی امروز دیدارهای جداگانه ای با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و همچنین مدیر کل فنی و حرفه ای گلستان داشتند تا بتوانند مشکلات را در این بخش ها بررسی کنند.

 

 

کد خبر 953617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha