بازار نیازمند کنترل قیمت و نظارت است

حجت الاسلام قاسمی با یاد آوری مشکلات معیشتی مردم در شیوع بیماری کرونا، خواستار نظارت مسئولان بر بازار و کنترل قیمت ها شد.

به گزارش شبستان از اصفهان ،حجت الاسلام  علیرضا قاسمی در جمع نماز گزاران مسجد جامع شهر بادرود با اشاره به اهمیت عبادت در ماه ذی الحجه گفت: اعیاد قربان و غدیر و روز عرفه در این ماه قرار دارد که نمازگزاران به ویژه جوانان از فضای معنوی این ماه غفلت نکنند.
امام جمعه بادرود با یادآوری اینکه پنج مرداد ماه روز نماز جمعه نامگذاری شده است، تاکید کرد: نمازجمعه یکی از دستورات اسلامی بود که در سال ۵۸ با حکم امام خمینی (ره) به آیت الله طالقانی اجرایی شد و جمهوری اسلامی ، نماز جمعه را احیا کرد و آثار با برکت این حرکت، در جامعه تداوم دارد.
وی نماز جمعه را مرکز بصیرت، آگاهی و نصیحت و امر به معروف و نهی از منکرتوصیف کرد و افزود: نماز جمعه مرکز دین مداری و ولایت مداری و روز  بیعت با ولایت و آیینه تمام نمای اسلام و ولایت است
حجت الاسلام قاسمی تریبون نماز جمعه را بخشی از دستگاه نظام، ولایت و رهبری برشمرد و بیان کرد : نماز جمعه بهترین جایگاه، پایگاه توحید پایگاه عقد اخوت و برادری و پایگاه همدلی و مساوات و قلب فرهنگی هر شهری است و لذا باید نماز جمعه مظهر اتحاد ایثار اخلاق ادب و انسانیت باشد.
امام جمعه شهر بادرود با بیان اینکه مجلس یازدهم در کلام مقام معظم رهبری مظهر امید و انتظار است، اظهار کرد: کشور دارای ظرفیت های قوی مادی، معنوی و ایمانی است از این رو همه مشکلات کشور را می توان حل کرد و از این رو مجلس نیز با اولویت بندی مسائل و پرهیز از حاشیه ها، کار مخلصانه برای حل مشکلات مردم بپردازد.
وی با یادآوری اینکه مردم با مشکلات اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم می کنند، تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی موظف است با تصویب قوانین درست ریل گذاری خوبی در عرصه اقتصاد و معیشت مردم انجام بدهد و از مجالس گذشته درس بگیرد.
حجت الاسلام قاسمی با تبیین اینکه اگر شخصی وام دار قشر خاصی شود، نماینده آن قشر و نه مردم است، بیان کرد: مهمترین درخواست جامعه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی کار کردن  برای مردم‌ و تلاش برای رفع مشکلات مردم است.
امام جمعه بادرود با یادآوری مشکلات معیشتی مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا و گرانی کالاها خواستار نظارت و مدیریت بهتر مسئولان بر اقتصاد شد و گفت:  نظارت دائمی نکردم بر بازار، یکی از دلایل افزایش بی رویه قیمتها در سطح کشور است واگر همه بخش های نظارتی به وظیفه خود عمل کنند، افزایش قیمت‌های بی‌ضابطه رخ نمی دهد زیرا برخی به بهانه تحریم، قیمت کالاها را چند برابر کردند که اقدام عملی دولت برای جلوگیری از این افزایش ها را می طلبد
وی با بیان اینکه بیشتر وقت دولت برای مذاکره با غرب سپری شد که نتیجه ای برای کشور نداشت، ادامه داد: این مذاکرات درس بی اعتمادی به استکبار جهانی به خصوص آمریکا را به ملت شریف ایران داد زیرا آنها عزت ایران را نمی خواهند و این عزت در در استقلال، عزت و شرافت با تبعیت از ولایت حاصل می شود./

 

کد خبر 953859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha