باز اجتماعی شدن معتادان و عملیاتی شدن مراکز ماده ۱۶ در دستور کار قرار گرفت

داراب خانی با اشاره به اهمیت رسیدگی به پرونده های موادمخدر و حل مشکلات در این رابطه گفت: باز اجتماعی شدن معتادان و عملیاتی شدن مراکز ماده ۱۶ در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « جعفر داراب خانی» طی نشست کمیته حقوقی و قضائی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که دوشنبه 6 مرداد در دادگستری البرز برگزار شد گفت: باز اجتماعی شدن معتادان و عملیاتی شدن مراکز ماده ۱۶ در دستور کار قرار گرفت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز افزود: هماهنگی و همراهی تمامی دستگاه های مرتبط با یکدیگر زمینه کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از استفاده از مواد مخدر است.

وی توضیح داد: شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان البرز مبنای کار را بر پیشگیری از مصرف مواد مخدر قرار داده است و در این خصوص همیاری و همراهی تمامی دستگاه های مرتبط ضروری است.

داراب خانی مطرح کرد: تلاش به منظور عملیاتی کردن مراکز ماده ۱۶ همچنین باز اجتماعی کردن افرادی که گرفتار مواد مخدر شده اند از برنامه های جدی این شورا است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز بیان کرد: ایجاد یک وحدت رویه به منظور رسیدگی به پرونده های مواد مخدر ، برطرف ساختن کاستی ها و تنگناهای حقوقی و قضائی از جمله برنامه های این شورا است.

 

 

کد خبر 954024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha