لزوم بسیج دستگاه های مختلف برای فرهنگ سازی در مصرف آب

خسروی با بیان اینکه مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند، گفت: فرهنگ سازی صرفه جویی در مصرف آب حداقل یک سال زمان می برد و برای فرهنگ سازی کردن آن باید دستگاه های مختلف فرهنگی و مذهبی به میدان بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی» در دیدار با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی اظهار داشت: آب اگر تامین نشود زندگی مردم لنگ می ماند و مطالبات مردم در این زمینه را پیگیری خواهیم کرد. 

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس بیان کرد: پیشنهاد می کنیم که به مجموعه هایی که باعث توسعه استان می شوند از لحاظ تامین زیرساخت های آبی کمک داشته باشید و حق کشاورز و حق صنعت نیز محفوظ باید باشد.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی صرفه جویی در مصرف آب حداقل یک سال زمان می برد، افزود: مردم باید نسبت به هزینه های مصرفی در خصوص آب و تصفیه آن آگاهی پیدا کنند تا نسبت به صرفه جویی در مصرف آب اقدام و از اسراف پرهیز کنند.

 

خسروی خطاب به مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان بیان کرد: برای فرهنگ سازی صرفه جویی در مصرف آب با دستگاه های مختلف فرهنگی و مذهبی جلسه ای برگزار کنید و پیشنهاد دهید تا در مناسبت های مختلف به این موضوع بپردازند حتی با برگزاری مسابقات کتابخوانی هم می توانیم به کاهش مصرف آب کمک کنیم.

کد خبر 954075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha