شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سبب وحشت دشمنان شده است

حجت الاسلام نوفرستی گفت: به همت شورای تبلیغات اسلامی، ایادی دشمنان در داخل و خارج وقتی همدلی، توان و قدرت مردم را در دفاع و حفظ ارزش های نظام می بینند، رعب و وحشت قلوب آن ها را پر و آنها را مایوس می کند.

حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب برای حفظ دستاوردهای انقلاب بعضی از مجموعه ها مانند سپاه پاسداران، جهاد سازندگی، کمیته امداد امام خمینی(ع) و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل شدند.

 

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلغات اسلامی بنا بر ضرورت و پاسداشت مناسبت های سالروز پیروزی انقلاب، 22 بهمن، 13 آبان و غیره و برای هماهنگی بین نهادها تاسیس شده است، گفت: وظیفه این نهاد تبلیغات و آگاهی دادن به مردم و رسالت این نهاد حضور حداکثری مردم در مناسبت های مختلف است.

 

حجت الاسلام نوفرستی بیان کرد: خوشبختانه در مناسبت های مختلف و در طول سال هایی که آیت الله جنتی این مسئولیت را عهده دار بودند با اعتقاد و جایگاه ایشان نسبت به نظام و همکاری استان ها برای تحقق اهداف نظام، از  جایگاه خوبی برخوردار بوده و هست.

 

وی گفت: امیدواریم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نگاه به رسالت های الهی در موقعیت های مختلف همانند روز قدس، 22 بهمن، 13 آبان و غیره نقش آفرینی کند چرا که تحقق اهداف نظام با همدلی و همراهی تمامی مجموعه های مختلف امکان پذیر است.

 

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به دستاوردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی 40 سال گذشته، افزود: این شورا در موقعیت های مختلف، ماموریت هایی دارد ولی طی این 40 سال، زمینه بصیرت و آگاهی جامعه، انسجام بین نیروهای متعهد و مردم نسبت به نظام و حضور حداکثری مردم با وجود هجمه های دشمن را فراهم کرده و فعالیت های خوبی نیز داشته است.

 

حجت الاسلام نوفرستی مهمترین دستاورد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را پایبندی مردم نسبت به انقلاب عنوان کرد و گفت: این شورا با آگاهی بخشی، هماهنگی بین مجموعه های مختلف همواره در تمامی عرصه ها، زمینه حضور حداکثری مردم را در راهپیمایی ها فراهم کرده است.

 

وی بیان کرد: این شورا با همدلی و انسجام ملی همراه با آگاهی بخشی به مردم در عرصه های مختلف برای مقابله با اندیشه های منافقین و دشمنان داخل و خارج کشور، ایادی و استکبار جهانی پیوسته، وحدت آفرین بوده است و ما پیوسته شاهد آگاهی و همدلی بین مردم در تمام صحنه های سیاسی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوده و هستیم.

 

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد: بستر وحدت و حضور مردم در روزهای مهم تاریخ انقلاب از مهمترین فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوده و نهاده های سپاه و بسیج همواره به کمک این مجموعه زمینه انسجام را با محوریت نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه و نیروهای انقلابی فراهم می کنند.

 

حجت الاسلام نوفرستی ادامه داد: حضور مردم از ابتدای انقلاب در صحنه های سیاسی داخل برای نظام امید آفرین بوده، همچنین حضور مردم در سطح جهان «حمایت از کشورهای فلسطین، لبنان، عراق، نیجریه و یمن» سبب شده که مردم ما امید و تکیه گاه مردم در سطح جهان باشند و این کشورها، با الگو گرفتن از مردم ما، در مقوله مقاومت قدرت بگیرند.

 

وی تصریح کرد: به همت شورای تبلیغات اسلامی، ایادی دشمنان در داخل و خارج وقتی همدلی، توان و قدرت مردم را در دفاع و حفظ ارزش های نظام می بینند، رعب و وحشت  قلوب آن ها را پر و آن ها را مایوس می کند.

 

 

کد خبر 954103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha