۱۰۰درصد خدمات تامین اجتماعی الکترونیک می شود

مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان در ادامه از توسعه خدمات الکترونیک خبرداد وافزود: تا پایان سال جاری ۱۰۰ درصد خدمات تامین اجتماعی الکترونیک می شود.

«امین بهاروند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: تقریبا از سه سال پیش ارائه خدمات الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی آغاز شده است.

 

مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان با بیان اینکه اولین اقدام در این راستا حذف نسخه کاغذی در مراکز ملکی تامین اجتماعی بوده است، افزود: هم اکنون 100درصد ارائه نسخه درمراکز تامین اجتماعی بدون کاغذ و به صورت الکترونیک انجام می شود.

 

وی ابراز کرد: از سال گذشته هم ارائه خدمات الکترونیک در مراکز طرف قرارداد هم اجرایی شده است.

 

بهاروند با بیان اینکه تاکنون حدود 55 درصد خدمات الکترونیک در مراکز طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی ارائه می شود، افزود: به دنبال این هستیم که تا پایان سال جاری این آمار به 100 درصد ارتقاء یابد.

 

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی به دنبال حذف دفترچه های کاغذی است، گفت: به دنبال این هستیم که دفترچه های درمانی به کارت تبدیل شده وبراساس شماره ملی به بیمه شدگان خدمت رسانی شود.

 

مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه تاریخ اعتبار از دفترچه های درمانی حذف شده است، ابراز کرد: در سایه اقدامات انجام شده، بیمه شدگان تامین اجتماعی برای تمدید تاریخ اعتبار دفترچه نیازی به مراجعه حضوری به کارگزاری و یا شعب ندارد.

 

وی ادامه داد: در قالب تعداد 6 روش، بیمه شدگان و مراکز درمانی می توانند اعتبار دفترچه را پی گیری و به بیمه شدگان ارائه خدمت شود.

 

بهاروند افزود: در این راستا با مراجعه حضوری کارشناسان تامین اجتماعی به همه مراکز درمانی استان آموزش های لازم ارائه شده است.

 

وی ادامه داد: طی از تعداد6 روش تعریف شده برای پیگیری اعتبار دفترچه درمانی، تعداد سه روش بسیار ساده است و از طریق گوشی تلفن همراه و بدون داشتن اینترنت هم  قابل پیگیری است.

 

مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان اظهار کرد: با کد دستوری *4*1420#، *4*1420*1# و کد دستوری*1666#  بدون نیاز به گوشی هوشمند و اینترنت می توان از اعتبار دفترچه درمانی آگاه شد.

کد خبر 954315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha