نمایشگاه پایگاه های اسوه مساجد در بندر آستارا گشایش یافت

نمایشگاه «پایگاه‌‌های اسوه مساجد» با حضور تعدادی از پایگاه‌های مقاومت نمونه آستارا در این شهرستان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا، نمایشگاه «پایگاه‌‌های اسوه مساجد» امروز(سه شنبه، ۷ مرداد) با حضور تعدادی از پایگاه‌های مقاومت نمونه آستارا در مساجد امام سجاد(ع)، صاحب الزمان(عج) و امام حسین(ع) شهرک عباس آباد این شهرستان گشایش یافت.

 

در این نمایشگاه های گوشه ای از فعالیت های پایگاه های مقاومت بسیج به صورت تصویری در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، آمادگی رزمی، اقتصاد مقاومتی، اردویی، ورزشی و... به نمایش گذاشته شده است.

 

«بهزاد قنبری» به اهداف برگزاری این نمایشگاه ها اشاره کرد و گفت: ارتقاء سطح فرهنگی و بصیرتی، گسترش فعالیت‌های بسیج در پایگاه‌ها، رونق پایگاه‌های مساجد، ارائه دستاوردهای آنان و ایجاد شور و تکاپو در پایگاه‌های بسیج از جمله اهداف این نمایشگاه است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه از بین ۶۴ پایگاه مقاومت بسیج سه پایگاه دستاوردهایشان در بخش های مختلف را به معرض نمایش گذاشته اند، افزود: دستاوردهای این سه پایگاه در مرکز استان و در قالب نمایشگاهی که برپا می شود به نمایش گذاشته می شود.

 

قنبری با اشاره به اینکه همه پایگاه های مقاومت بسیج آستارا برتر و اسوه هستند، اظهارکرد: پایگاه های مقاومتی که در این نمایشگاه ها حضور دارند اقدامات خوبی در ابعاد مختلف انجام داده اند که قابل تقدیر است و امیدواریم که سال آینده پایگاه های بیشتری برای ارائه دستاوردهای خود در نمایشگاه اسوه مساجد حضور داشته باشند.

کد خبر 954433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha