۱۹ واحد صنفی و خدماتی متخلف در اردبیل پلمپ شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل گفت: ۱۹ واحد صنفی و خدماتی متخلف در شهرستان اردبیل به علت نقض مقررات پیشگیری از شیوع بیماری کرونا پلمپ شد.

«عمران خسروی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ۱۹ واحد صنفی و خدماتی متخلف در شهرستان اردبیل به علت نقض مقررات پیشگیری از شیوع بیماری کرونا پلمپ شد.

 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل تصریح کرد: این واحدهای صنفی و خدماتی طی امروز 7 مردادماه با بازرسی کارشناسان مرکز بهداشتی و مشاهده تخلفات متعدد پلمپ شدند.

 

این مقام مسئول افزود: متاسفانه شیوع بیماری کرونا در شهرستان اردبیل افزایش نشان می دهد و بازرسان این مرکز نیز در راستای اجرای مقررات و پروتکل بهداشتی بازرسی از واحدهای صنفی را افزایش داده است.

 

خسروی خاطر نشان کرد: 14 واحد صنفی و خدماتی نیز طی روزهای گذشته پلمپ شده بود که مجموع این پلمپ ها در طی هفته جاری به رقم 33 رسید.

 

وی یادآور شد: این واحدهای صنفی و خدماتی شامل 25 واحد قهوه خانه، 7 واحد آرایشگاه زنانه و یک واحد تالار پذیرایی است که فعالیت های این واحدها در این ایام ممنوع است.

 

وی عنوان کرد: طبق دستور العمل ستاد مقابله با بیماری کرونا طی هفته جاری برخی از مشاغل صنفی را به دلیل شیوع بیماری تعطیل اعلام کرد و امیدواریم واحدهای صنفی این مقررات را به خوبی رعایت و عمل کنند.

کد خبر 954517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha