ایجاد سه هزار فرصت شغلی با بهره برداری از کارخانه در فیروزآباد

ایزدی گفت: کارخانه «کمال سدیم کاوه» که از کارخانه های بزرگ استان است به زودی با بیش از 2 هزار و یکصد میلیارد تومان در فیروزآباد به بهره برداری خواهد رسید که سه هزار فرصت شغلی ایجاد می کند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا ایزدی» در بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی قطعات خودرو در محل دائمی نمایشگاه های  بین المللی استان فارس در شهرک گلستان شیراز گفت: یکی از اقدامات موثر برای تحقق جهش تولید در استان، برگزاری نمایشگاه های تخصصی است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت فارس افزود: یکی از اهداف اصلی سازمان صمت فارس در سال جاری ایجاد فرصت برای راه اندازی مجدد کارگاه های نیمه تعطیل و به مرحله بهره برداری رسیدن کارگاه های در حال احداثی است که نیاز دارند به مرحله بهره برداری و ورود به چرخه تولید برسند.

وی اضافه کرد: راه اندازی و توسعه کارخانه های بزرگ از اهداف دیگر سازمان است و در 2 هفته گذشته فاز دوم طرح توسعه فولاد پاسارگاد با سرمایه گذاری بیش از پنج هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

ایزدی اعلام کرد: راه اندازی این کارخانه برای 700 کارگر اشتغال زایی کرده است و پنج شنبه 9 مرداد نیز کارخانه «کمال سدیم کاوه» که از کارخانه های بزرگ استان است با بیش از 2 هزار و یکصد میلیارد تومان در فیروزآباد به بهره برداری خواهد رسید که سه هزار فرصت شغلی ایجاد می کند.

وی ادامه داد: این کارخانه در تولید کربنات سدیم فعالیت خواهد کرد که در صنایع شیشه سازی، شوینده و شیمیایی کاربرد موثری دارد و فرصت های شغلی دیگری در صنایع پایین دستی نیز ایجاد خواهد کرد.

ایزدی معرفی واحدهای تولیدی به مصرف کنندگان را از اهداف دیگر برپایی نمایشگاه های تخصصی دانست و گفت: این نمایشگاه در شرایط حاضر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود و سعی شده تا جهش تولید در شرایط کرونایی مورد غفلت قرار نگیرد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت فارس از حضور 50 شرکت در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی قطعات خودرو خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید کنندگان قطعات خودرو در داخل کشور و با نظارت اتحادیه‌ها و اداره کل استاندارد فارس در حال برگزاری است و تا جمعه 10 مرداد ادامه خواهد داشت.

کد خبر 954580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha