۱۲ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر در بیرجند توزیع می شود

حقیری با بیان اینکه ۱۲ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر در بیرجند توزیع می شود، گفت: در دهه ولایت مسابقه عکاسی«آذین بندی کوچه های علوی» را در فضای مجازی برگزار می کنیم.

«مهدی حقیری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند در دهه ولایت امسال بحث آذین بندی و فضاسازی مسجد و محله را  در دستور کار خود قرار داده است.

 

مدیر کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند با بیان اینکه در دهه ولایت مسابقه عکاسی «آذین بندی کوچه های علوی» را برگزار می کنیم، افزود: در این راستا مردم کوچه ها و جلوی منازل خود را آذین بندی و عکس آن را تا روز عید غدیر برای کانون در فضای مجازی ارسال کرده و به 10 نفر از برگزیدگان هدیه داده می‌شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: طی دهه ولایت گروه سرود مصباح کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند در میادین سطح شهر بیرجند اجرای پانتومیم را در دستور کار دارد.

 

حقیری با اشاره به اینکه کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند در دهه ولایت کاروان شادی راه اندازی خواهد کرد، افزود: این کاروان در روزهای 16،17 و 18 مرداد در سطح شهر حرکت خواهد کرد و به پخش و اجرای مداحی خواهد پرداخت.

 

مدیر کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند در پایان با تاکید بر اینکه در روز عید غدیر 12 هزار پرس غذای گرم توزیع می کنیم، ادامه داد: شب عید غدیر مراسم جشنی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 954784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha