مسابقه بزرگ عکس «من غدیری ام» برگزار می‌شود

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: مسابقه بزرگ عکس «من غدیری ام» با هدف نشر فعالیت های تبلیغی در راستای عید بزرگ غدیر خم در خانه برگزار می شود.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه بزرگ عکس «من غدیری ام» با هدف نشر فعالیت های تبلیغی در راستای عید بزرگ غدیر خم در خانه برگزار می شود.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان زیر 14 سال است و فعالیت های شاخص در ارسال عکس برای برنامه های خلاقانه، فضاسازی، پوستر، نقاشی کودکان، کمک مومنانه، هدیه، تلاوت قرآن کریم، خطبه خوانی غدیر، تکریم سادات و تبریک عید به صورت مجازی است.

 

وی یادآور شد: علاقمندان برای مشارکت در این مسابقه می توانند عکس های خود را از طریق پیام رسان واتس آپ به شماره تلفن 09147437338 ارسال کنند.

 

طاهری خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان می توانند عکس های  خود را از 11 تا 20 مرداد ماه ارسال کنند.

 

این مقام مسئول افزود: این مسابقه با مشارکت معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) استان اردبیل و موسسه فرهنگی هنری سروش نغمه امید برگزار می شود.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد: این مسابقه به صورت استانی برگزار می شود و به نفرات برگزیده به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

کد خبر 954795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha