تغییر استاندار خراسان جنوبی مسکوت شد

خسروی اسفزار گفت: وزارت کشور اعلام کرد فعلا تغییر استاندار خراسان جنوبی در حالت مسکوت است اما تا کی این وعده ادامه خواهد داشت ما اطلاع دقیقی نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» پیش ازظهر امروز (8 مرداد) در شورای اداری شهرستان بیرجند اظهار کرد: یکی از مصادیق امر به معروف سفارش یکدیگر به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و خدمت رسانی بهتر به مردم است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی مانند اداره فنی و حرفه ای لازم است خدمات خود را به جامعه اطلاع رسانی کنند، گفت: از دستگاه های اجرایی مختلف درخواست می شود پیشنهادات اجرایی خود را به صورت مکتوب به ما ارائه دهند تا از آن استفاده شود.

 

وی با اشاره به طرح ممنوعیت و محدودیت کشت برنج در سایر استان ها، تصریح کرد: برای محصولات کشاورزی استراتژیک استان خراسان جنوبی نیز می توان این طرح را پیگیری کرد.

 

خسروی اسفزار به جلسه برگزار شده با برخی دستگاه های اجرایی در ۱۳ اردیبهشت ماه امسال اشاره کرد و افزود: در این جلسه مقرر شد بسته پیشنهادی از سوی دستگاه ها به ما ارائه شود اما اکنون سه ماه می گذرد و هنوز این بسته به دست ما نرسیده است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما اگر بخواهیم موفق باشیم این امر در کنار همکاری و همراهی مدیران استانی و شهرستانی محقق می شود، عنوان کرد: بنابر این همه در این راستا نیاز است همکاری لازم را با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

 

وی با اشاره به بحث ‌جابه‌جایی ‌‌استاندار خراسان جنوبی‌ در چند روز اخیر، گفت: بسیاری از مردم و نخبگان حوزه و دانشگاه استان از این جابه جایی ابراز ناراحتی می کنند چرا که از عملکرد و خدمات معتمدیان در این استان رضایت دارند.

 

خسروی اسفزار با اشاره به پیگیری های مفصل و مذاکرات خود با دولت در این زمینه، ادامه داد: به قائم مقام وزارت کشور گفتم این تغییر باعث می شود که توسعه هر دو استان متوقف شود و این دور از اخلاق است که نمایندگان مردم استان خراسان جنوبی در حوزه انتخابی خود در حال سرکشی هستند اما شما در حال تصمیم‌گیری برای تغییر استاندار هستید؛ اگر به رأی نمایندگان احترام قایل هستید در یک جلسه مشترک با توجه به حفظ منافع ملی این مهم بررسی شود.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تغییر استانداران در چند ماه باقی مانده از دولت شاید تنها فرصتی برای آشنایی با مدیران آن استان فراهم کند اما اقدام عملی خاصی صورت نخواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه هنوز نامه نگاری ها و پیگیری این موضوع ادامه دارد، گفت: وزارت کشور اعلام کرد فعلا تغییر استاندار خراسان جنوبی در حالت مسکوت است اما تا کی این وعده ادامه خواهد داشت ما اطلاع دقیقی نداریم.

کد خبر 954819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha