شمار فوت شدگان ناشی از کرونا در خراسان جنوبی به ۹۸ نفر رسید

دهقانی فیروزآبادی از فوت یک بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: فوتی های ناشی از کرونا به ۹۸ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد دهقانی فیروزآبادی» ظهر امروز (۸ مرداد) در گفتگو با رسانه های گروهی با اشاره به آخرین وضعیت بیماران تنفسی و بیماران کرونایی اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۷۲ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان خراسان‌جنوبی بستری هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه تست کرونای ۷۱ نفر از آن‌ها مثبت است، افزود: در حال حاضر ۲۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که متاسفانه حال ۶ نفر از بیماران وخیم گزارش شده است.

 

وی عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی داشتیم و بدین ترتیب شمار قربانیان کرونا در استان به ۹۸ مورد افزایش یافته است.

 

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه استان هنوز به لحاظ آمار مبتلایان، در وضعیت هشدار قرار دارد، گفت: در حال حاضر ۶ شهرستان بیرجند، سربیشه، نهبندان، قاین، فردوس و طبس در وضعیت قرمز هستند و همچنین درمیان، سرایان و بشرویه در وضعیت نارنجی و زیرکوه و خوسف در وضعیت زرد قرار دارند و هیچ شهری در استان در وضعیت سفید نیست.

کد خبر 954915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha