مطالعه‌ کتاب‌ها و مطالب معرفتی و دینی باید در خانواده‌ها گسترش یابد

حجت‌الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه باید مطالعه‌ کتاب‌ها و مطالب معرفتی و دینی را در خانواده‌ها گسترش دهیم گفت: مهم‌ترین دلیل فریب جوانان و گرایش آنها به سمت مذاهب غیردینی به‌ویژه وهابیت، ضعف عملکرد ما در تبیین و تشخیص غدیر و موضوعات ولایتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» ظهر امروز (چهاشنبه 8 مرداد) در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان خوزستان که به مناسبت دهه ولایت و هفته دولت برگزار شد اظهار کرد: امام سجاد (ع) همانند پدر بزرگوارشان دارای دعای عرفه مخصوص هستند که این دعا در چهار محور مهم که همان معرفت، امامت، استغفار و خودشناسی است، خلاصه می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه خودشناسی در اسلام و ادعیه اهل‌بیت (ع) از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است افزود: همانگونه که در روایتی از امام علی (ع) آمده هر کس خود را شناخت، خدای خود را شناخته است.

 

وی با بیان اینکه دشمن تلاش بسیاری برای خارج کردن موضوع ولایت که مهم‌ترین صفات خداوند در زمین است، انجام می‌دهد اضافه کرد: بر اساس آیات قرآن کریم حدود اصلی ولایت از سوی خداوند تعیین شده و همه ما در خانواده باید مطالعات گسترده‌ای نسبت به غدیر انجام دهیم.

 

امام جمعه اهواز با انتقاد از کاهش نام‌هایی با پیشوند غلام در جامعه ابراز کرد: در گذشته شاهد آن بودیم هنگامی که پدری نام فرزند خود را غلام‌رضا یا عبدالنبی می‌گذاشت بسیار خرسند بود اما متاسفانه این نام‌ها در حال انقراض هستند.

 

وی با اشاره به اینکه مطلوب است مطالعه‌ کتاب‌ها و مطالب معرفتی و دینی را در خانواده‌ها گسترش دهیم یاد آور شد: مهم‌ترین دلیل فریب جوانان و گرایش آنها به سمت مذاهب غیردینی به‌ویژه وهابیت، ضعف عملکرد ما در تبیین و تشخیص غدیر و موضوعات ولایتی است.

 

کد خبر 954920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha