نمایشگاه هفته دولت به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

رضوانی گفت: با توجه به شرایط ویروس کرونا نمایشگاه هفته دولت به‌صورت حضوری برگزار نمی‌شود و همه روابط عمومی‌ها باید برای معرفی دستاوردهای دولتی از ظرفیت شبکه‌‌های اجتماعی و فضای مجازی بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، «سعید رضوانی» ظهر امروز (چهاشنبه 8 مرداد) در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های خوزستان که به مناسبت دهه ولایت و هفته دولت برگزار شد اظهار کرد: خاستگاه فکری همه ما به موضوع غدیر باز می‌گردد که این مهم یکی از اصول مذهب تشیع است.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان با بیان اینکه نگاه ما در حوزه روابط عمومی‌ها همیشه محصول ولایت بوده و این مهم را همیشه در راس امور قرار داده‌ایم افزود: موضوع غدیر را به‌عنوان بخش مهمی از زندگی شخصی خودمان پذیرفته‌ایم.

 

وی اضافه کرد: ما امروزه در دنیایی پر از ظلم و فساد توانسته‌ایم با استعانت از غدیر و موضوع ولایت ارزش‌های دینی و مذهبی را در کشور و دنیا نهادینه کنیم که باعث رشد و نجات کشور شده است.

 

رضوانی با اشاره به برگزاری هفته دولت عنوان کرد: با توجه به شرایط  ویروس کرونا نمایشگاه هفته دولت به‌صورت حضوری برگزار نمی‌شود و همه روابط عمومی‌ها باید برای معرفی دستاوردهای دولتی از  ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بهره‌مند شوند.

 

وی با اشاره به طرح آینه خدمت یاد آور شد: روابط عمومی ادارت و سازمان‌ها شاخص‌ترین اقدامات خود را  معرفی کرده تا در قالب اینفوگرافی به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شوند.

 

کد خبر 954924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha