۳۲ مدرسه شهرستان خوسف نیاز به سیستم گرمایشی استاندارد دارد

شفیعی گفت: ۳۲ مدرسه و ۳۸ کلاس درس شهرستان خوسف نیاز به سیستم گرمایشی استاندارد دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمد شفیعی» امروز (8 مرداد) در شورای آموزش و پرورش شهرستان خوسف که با حضور مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان خوسف برگزار شد، گفت: 32 مدرسه و 38 کلاس درس شهرستان خوسف نیاز به سیستم گرمایشی استاندارد دارد.

 

فرماندار خوسف ادامه داد: به گفته مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان، با انجام سیستم گرمایشی در این مدارس، تمامی مدارس شهرستان خوسف از سیستم گرمایشی استاندارد مناسب برخوردار می شوند.

 

شفیعی با اشاره به اینکه شهرستان خوسف در بحث تکمیل و نوسازی تجهیزات مشکلات زیادی دارد، گفت: لیست روستاهای مشکل دار در حوزه آموزش و پرورش برای رفع مشکلات باید به اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی ارسال شود.

 

وی تصریح کرد: دانش آموزان بی بضاعتی که برای تهیه لب تاب و گوشی هوشمند نیاز به تسهیلات داشته باشند باید به کمیته امداد استان خراسان جنوبی معرفی شوند.

 

فرماندار خوسف در این جلسه به مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس قول تامین 100 تن سیمان برای تجهیز محوطه های خاکی مدارس خوسف داد و گفت: با اختصاص این مقدار سیمان مشکل تمام محوطه های روستایی مدارس که خاکی است، رفع می شود.

 

 

کد خبر 954944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha