۴۱۱ بیمار کرونایی بستری است / وضعیت بیماری کرونا در استان اردبیل قرمز شد

حبیب زاده گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند و مجموع بیماران بستری شده به رقم ۴۱۱ نفر رسید.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 68 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند و مجموع بیماران بستری شده به رقم 411 نفر رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: طی همین مدت 50 بیمار بهبود یافته نیز از مراکز درمانی ترخیص شده اند و متاسفانه 8 بیمار نیز در اثر شدت وخامت حال عمومی جان خود را از دست داده اند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: هم اکنون 67 بیمار به دلیل وخامت حال عمومی در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر متخصصان قرار دارند.

 

حبیب زاده افزود: متاسفانه وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان به حالت قرمز درآمده و نیازمند همکاری و همیاری بیشتر شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: رعایت دقیق مسائل بهداشتی به ویژه استفاده مداوم از ماسک در مکان های سرپوشیده و شستن مکرر دست ها و فاصله گذاری اجتماعی می تواند از شیوع این بیماری پیشگیری کند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان یادآور شد: تصمیم گیری برای برگزاری ویژه برنامه های ماه محرم نیز منوط به نظر ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا استان است که به زودی تدوین و ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 955111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha