دولت از نقدهای ائمه جمعه استقبال می کند

جمالی گفت: ما ائمه جمعه را به عنوان پدران معنوی در جامعه می شناسیم و اگر موضوع و مشکلی در جامعه از طرف ائمه جمعه مطرح شود، مجموعه دولت از آن استقبال می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از یاسوج، «احد جمالی» امروز (9 مرداد ماه) در نشست صمیمی با ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: موضوع های مطرح شده در این نشست جزء مسائل لاینفک انقلاب و نظام است.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انقلاب ما فرهنگی و نشات گرفته از وحی الهی بوده که مفسر آن امام راحل (رضوان الله علیه) است.

 

وی خاطرنشان کرد: باید انقلابی باشیم، انقلابی عمل کنیم و نسبت به مسائل بی تفاوت نباشیم.

 

جمالی گرامی داشت آیت الله «آمیر احمد تقوی» را تجلیل از عالمی وارسته دانست و ادامه داد: در زمینه انجام برنامه ها به عنوان نمایندگان دولت و حاکمیت اسلامی در خدمت ائمه جمعه هستیم و وظایفی که در حوزه ماست انجام می دهیم.

 

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد احیاء نماز جمعه را از بزرگ ترین مسائل نظام جمهوری اسلامی دانست که احیاء شد و گفت: برگزاری نماز جمعه سنت پیامبر گرامی اسلام بود که در کشور ما این امر مقدس در حال انجام است.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه باید با هم هماهنگ و همراه باشیم، اضافه کرد: نظام ما عین نظام آفرینش خداوند بوده، زیرا نظام آفرینش خداوند سیستمی است و نظام به تاسی از نظام خداوند بوده و وظیفه داریم که کارها را به درستی انجام دهیم.

 

جمالی گریزی به انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد زد و گفت: در انتخابات بی طرفانه بودیم، چون طبق فرموده مقام معظم رهبری «رای مردم را حق الناس می دانیم».

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: وظیفه ما بشارت های لازم بود و خوشحال هستم مجموعه حاکمیتی استان و در راس روحانیت و نماینده ولی فقیه در استان نشست ها و ارشادهای لازم را در زمینه برگزاری انتخابات سالم و حداکثری داشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: همه به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم بودیم و این کار اعتماد مردم به نظام را بیشتر کرد.

 

جمالی بومی و جوان بودن ائمه جمعه شهرها و مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد را یک فرصت دانست و یادآور شد: فعالیت ائمه جمعه استان همراهی با نظام و دولت است.

 

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه همه باید مکمل یکدیگر باشیم، اضافه کرد: ائمه جمعه و روحانیت مردم را به دین باوری می رسانند.

 

وی خاطرنشان کرد: ما ائمه جمعه را به عنوان پدران معنوی در جامعه می شناسیم و اگر موضوع و مشکلی در جامعه از طرف ائمه جمعه مطرح شود، مجموعه دولت از آن استقبال می کند.

 

جمالی گفت: قول همکاری در زمینه تخصیص بودجه به مصلی های استان را می دهیم و پیگیر این موضوع خواهیم بود.

کد خبر 955136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha