استقبال از آموزش‌های برخط تابستانه/ علاقه‌مندان در ۱۶ کارگاه تخصصی شرکت‌کردند

ضیایی از استقبال مخاطبان و شرکت علاقه‌مندان در ۱۶ کارگاه تخصصی برخط تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، «اسفندیار ضیائی» با اعلام این خبر گفت: «عکاسی»، «نقاشی»، «پرورش صدا و کلام در قصه‌گویی»، «فن بیان و سخنوری»، «بازیگری»، «سرود» و هم‌چنین «داستان‌نویسی»، «آشنایی با ارکان قصه‌گویی»، «آموزش اوریگامی»، «چگونه قصه‌بگوییم»، «کاردستی»، «راز دنیای ناشناخته نجوم» و «حال خوش زندگی(نوجوان خودباور)»، عناوین این کارگاه‌های برخط به‌شمارمی‌رود.


مدیرکل کانون گیلان با اشاره‌ای به روند برنامه‌ریزی و اطّلاع‌رسانی کارگاه‌های برخط کانون استان گیلان و بیان این‌که ثبت‌نام دوره‌های تخصصی از ۵ تیرماه ۱۳۹۹و با مراجعه علاقه‌مندان به سایتgilan.kpf.ir آغازشد، افزود: این کارگاه‌های هشت جلسه‌ای تا ۳۰ شهریور ماه جاری و با هدایت مدرسان و مربیان برجسته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه‌ خواهد یافت.


وی نخستین تجربه برگزاری کارگاه‌های برخط و فرصت‌سازی از تهدیدهای همه‌گیری ویروس کرونا را رضایت‌بخش و امیدوارکننده توصیف‌کرد و با اشاره به تغییرات اساسی در ساختارهای کانون برای ارایه‌ هم‌زمان خدمات‌ فرهنگی در فضای حقیقی و مجازی گفت: این کارگاه‌ها برای فارسی‌زبانان سراسر دنیا برنامه‌ریزی‌شد و با توجه به استقبال گسترده مخاطبان، شاهد افزایش این کارگاه‌ها در فصل پاییز خواهیم‌ بود.


این مدیر فرهنگی برگزاری کارگاه‌های حضوری مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون را خاطرنشان‌کرد و با اشاره به تغییر تعداد فعالیت‌ها کانون پرورش فکری از ۴۴ فعالیت به ۶۲ فعالیت گفت: افزایش گستره‌ مخاطبان و تغییر ساختارهای این مجموعه فرهنگی، بسترهای مناسبی برای خدمات‌رسانی به علاقه‌مندان فراهم‌ کرده و افزون بر برگزاری کارگاه‌های برخط،  شاهد برپایی کارگاه حضوری با شرکت اعضای کودک و نوجوان  این مجموعه در سطح  استان گیلان هستیم.


بخش پایانی سخنان اسفندیارضیائی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توجه ویژه دست‌اندرکاران کانون به سلامت فکری و جسمی مخاطبان اختصاص‌داشت و وی از کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها برای همراهی افزون‌تر با فعالیت‌های حضوری و مجازی  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دعوت‌کرد.

کد خبر 955138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha